AndersK_ Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Noen som kunne tenke seg og gjøre det for 50 spenn? Hadde vært knall. Eller si meg hva jeg kan gjøre med DENNE for og få den til og se bedre ut. 1) Siden må være tilpasset 1024-768. 2) Innholdet bør være det samme som det som er på den nå. Mvh. o/ Lenke til kommentar
MullaKrekar Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Lage noe for 50 spenn er uaktuelt - men litt hjelp kan du nok få. For det første ville jeg laget en side med lys bakgrunn og mørk tekst. Hvis du har planer om å ha en del tekst på sidene dine er det lurt. (Det aller letteste/beste for øynene å lese er sort skrift på hvit bakgrunn. Det er selvfølgelig litt kjedelig, men...) Bruk tables (tabeller) for å forenkle plassering av innhold. Kun bruk av sentrert tekst gjør litt, men ikke på langt nær så mye som bruk av tables. Layers er også en mulighet, men man kan jo ta én ting av gangen. Sett deg litt inn i CSS (Cascading Style Sheet) til bruk på fonter, bakgrunnsfarger/ -bilder m.m. Riktig bruk av dette gjør at du kan endre ting på samtlige sider ved å bare gjøre endringer ett sted. Ellers hører vel denne posten hjemme under Programmering -> Webdesign..(?) Lenke til kommentar
AndersK_ Skrevet 12. april 2003 Forfatter Del Skrevet 12. april 2003 Ok! Men jeg er ikke så inn i tabeller ogsånt enda, men er det noen som bare kan sette sammen en side med eksempeltekst/farger/tabeller for meg? Trenger ikke være så nøyaktig, men bare så jeg får en "inspirasjon" liksom.. Noen som kunne tenke seg det? Mvh. o/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå