ikono3 Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) hei i et open source program er det noen dll filer eg skal bruke opensource program men får fel siden det mangle dll filen : metode ta navn til en ny form legge cs og design inn og la dll in i mappen release. hva e feil? Endret 13. januar 2009 av ikono3 Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Jeg klarer ikke helt å forstå problemet ditt... får du ikke referert til dll-en? finner du ikke dll-en? lurer du på om du har lov til å bruke dll-en? Lenke til kommentar
ikono3 Skrevet 13. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2009 har låv det er. at eg ikke greier det skal den ligge i mappen relans? er det en enklere måte? og hvordan legge dl en inn i mitt program? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Høyreklikk på References i Solution Explorer, velg Add Reference og bla frem DLL-fila. Den skal kopieres automatisk til release og debug mappene når du kompilerer. Lenke til kommentar
ikono3 Skrevet 13. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2009 får prøve... Lenke til kommentar
HDSoftware Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 (endret) Mener ikke å være uhøffelig eller noe her, men det er ganske håpløst å lese innlegg når man ikke bruker komma og puntum i det hele tatt. Selv skriver jeg masse feil i farta, og er ikke så opptatt av rettskrivning i et forum, men komma, eller i det minste punktum, burde ikke være så vanskelig å knotte inn mens man skriver. Kan du for eksempel fortelle meg hva denne setningen betyr (klassisk eksempel): drep han ikke vent til jeg kommer Endret 18. januar 2009 av HDSoftware Lenke til kommentar
ikono3 Skrevet 18. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2009 Mener ikke å være uhøffelig eller noe her, men det er ganske håpløst å lese innlegg når man ikke bruker komma og puntum i det hele tatt. Selv skriver jeg masse feil i farta, og er ikke så opptatt av rettskrivning i et forum, men komma, eller i det minste punktum, burde ikke være så vanskelig å knotte inn mens man skriver. Kan du for eksempel fortelle meg hva denne setningen betyr (klassisk eksempel): drep han ikke vent til jeg kommer ja. drep han, ikke vent til jeg kommer -ikono Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Det kan også ses på som: "Drep han ikke, vent til jeg kommer." Skjønner poenget? Lenke til kommentar
ikono3 Skrevet 19. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2009 Det kan også ses på som: "Drep han ikke, vent til jeg kommer." Skjønner poenget? JA... MEN LES :[LØST], MEN, TAKK FOR POENGET. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå