hitokiri Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Motorola skal kun lage smarttelefoner med Android. Les mer Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Flott med fokus på Android, men jeg tviler på at dette blir noen suksess. Det virker mer som en desperat handling for å spare penger enn en gjennomtenkt målrettet strategi. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 så er spørsmålet når vi får se noe derfra på det norske markedet... Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 synd at ikke mobil OS'et ubuntu mobile kunne ha vakt oppmerksomhet, har aldri testet dette men skal gjøre det når jeg skal kjøpe en ny mobil i sommer Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 ubuntu mobile er ikke ment for mobiltelefoner, men for MID-er. tenk noe sånt som N800, men med intel atom under panseret... Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 ubuntu mobile er ikke ment for mobiltelefoner, men for MID-er. tenk noe sånt som N800, men med intel atom under panseret... hehe, der ser du hvor lite oppdatert jeg er Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Android er et godt valg. Ser man bare et par år tilbake så fantes det ikke åpne eller semi-åpne OS til mobiltelefoner, men framtiden til de lukkede og låste OSene så bra ut. Det er en trend som ligger i nåtiden at OS skal bli mer åpne. Med de to store bremseklossene for den utviklingen: Windows Mobile og iPhone OS kan det gå sakte fremover, men jeg er overbevist om at mer åpne løsninger er framtiden. Android er så vidt jeg vet en av de hittil mest åpne for mobiltelefoner. Ubuntu mobile virker også interessant i sin nåværende nisje av mobilmarkedet. (Det kommer sikkert også til enklere mobiler etter hvert) Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Simen1: Ikke glem Symbian, som om få år vil være fullstendig open source. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Glimrende! Det viste jeg ikke. Det forsterker bare argumentet mitt om at det blir stadig mer åpne løsninger Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 http://www.nokia.com/A4136001?newsid=1230415 Nokia expects the acquisition to be completed during the fourth quarter of 2008 and is subject to regulatory approval and customary closing conditions. On a reported basis, Nokia expects the transaction to be dilutive in 2009, approximately breakeven in 2010, and accretive in 2011. Lenke til kommentar
CybahDuckx3 Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Da gjenstår kun Apple som til slutt vil gå konkurs pga sin grådige økonomi styring. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Android er så vidt jeg vet en av de hittil mest åpne for mobiltelefoner. Åpen ja, men mulighetene er en del begrenset per i dag. En mer åpen er Openmoko Linux. Lenke til kommentar
GCardinal Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 what?! muhahah... yeah Lenke til kommentar
Smif Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Openmoko er mye mer åpen enn android ja, men også et godt stykke fra elkjøp. Det har iallefall godt potensialet, og kan "avlevere" kode, initiativ og kunnskap til andre utviklere/OS. Positiv trend. Når det gjelder motorola tror jeg ikke hovedsakelig det er android som kommer til å redde dem. Android kan brukes av hvem som helt, det som evt skiller dem andre er hardwaren. Det gjelder forøvrig windows også, OS er det samme, det er HW som skiller (og egenutviklet software/menysystem). Selv kjøper jeg telefon umiddelbart(!) hvis noen (spiller ingen rolle hvem) klarer å pakke android inn i riktig hardware. Eller android blir porta ferdig til htc diamond. Lenke til kommentar
Changis Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Dette stemmer ikke helt: http://www.wmexperts.com/stop-presses in an interview with Computerworld.com, Brian Viscount, Motorola's Vice President of Marketing for Mobile Enterprise Computing (some title), insisted that the recent news of Windows Mobile's demise at Motorola were false. He stated Microsoft's enterprise division, "remains 100% committed to Windows Mobile". Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 noen hos microsoft må ha tatt en telefon om billige lisenser... Lenke til kommentar
cnil Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Da gjenstår kun Apple som til slutt vil gå konkurs pga sin grådige økonomi styring. Med 25 milliarder på bok og null i lån? I think not, enten vi liker det eller ikke Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Bra valg av Motorola Lenke til kommentar
SveinungB Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 noen hos microsoft må ha tatt en telefon om billige lisenser... Hvis du referer til det med enterprise avdelingen så er nok dette pga motorola er veldig store i mobilitetsmarkedet med å levere PDA'er til bedriftsbruk. Ikke sånne små søte du putter i brystlomma, men med strekkodeleser, stor skjerm, tåler mye osv. Google rugged pda eller MC70, MC75 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg