babydoll92 Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Jeg har nå spillt LBP en stund, når jeg pröver å spille sammen med andre ( internett) så fungerer det ikke ! det står bare kunne ikke laste .. Kan noen hjelpe meg?? og vill noen legge meg till på ps3 så heter jeg marte hehe Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Jeg har nå spillt LBP en stund, når jeg pröver å spille sammen med andre ( internett) så fungerer det ikke ! det står bare kunne ikke laste .. Kan noen hjelpe meg?? og vill noen legge meg till på ps3 så heter jeg marte hehe Det kan hende at ikke internettilkoblingen er i orden? Fungerer det å spille online på andre ps3 spill? Velkommen til forumet forresten! Lenke til kommentar
babydoll92 Skrevet 13. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2009 Jeg har nå spillt LBP en stund, når jeg pröver å spille sammen med andre ( internett) så fungerer det ikke ! det står bare kunne ikke laste .. Kan noen hjelpe meg?? og vill noen legge meg till på ps3 så heter jeg marte hehe Det kan hende at ikke internettilkoblingen er i orden? Fungerer det å spille online på andre ps3 spill? Velkommen til forumet forresten! Ja det gjör det men det går fortsatt ikke ! men får vell bare pröve å "instalere" internett tilkoblingen på nytt Tusen takk =D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå