fjeldwild Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) Halla! Tipper folk på detta forumet er lei av uendelig mange tråder om folk som søker den rette mp3spilleren, men her har dere en tråd til... Jeg er en veldig kresen velger av mp3spillere, grunnet høyt forbruk og et relativt bredt spekter av bruk, her er mine "must": - ikke ipod - må spille av mp3, wma, ogg, og helst flac filer - den må kunne spille av .avi'er - god skjerm, helst tre tommer + - 12 giga ++ fornyer med lange mellomrom så dermed kommer kvalitet foran pris, men det er så klart greit å slippe å punge ut med en hel måndeslønn.. takker for intelligente og raske svar Endret 14. januar 2009 av fjeldwild Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Skal du ha intelligent svar, får du stille intelligente spørsmål "- på videofronten må jeg ha minst avi" AVI er en container, ikke et videoformat, og om det å hadde vært det hadde det ikek sagt noe om begrensninger. Anyways, cowon S9 Lenke til kommentar
fjeldwild Skrevet 14. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2009 jeg tror du godt vet hva jeg mener kaptein, hvis du har et tips uten kverulering setter jeg pris på det Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Du fikk allerede et tips, og nei jeg vet ikke hva du mener. Sannsynligvis prater du om xvid, men det sier fortsatt veldig lite. Finnes minst 3 forskjellige typer xvid støtte basert på hva du faktisk er på jakt etter. D2 kan eks ta konvertert xvid med en viss oppløsning, lydformat etc. Cowon S9 tar xvid litt høyere, 640x480 elns. Så har du enda større spillere, eks archos 5 etc, som tar stort sett hva f du stapper på dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå