krimol Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Hei Er det noen som har erfaring med denne tven? philips 42PFL7603 med Ambilight ? noen som har erfaringer om Ambilight ? hvilke tv har best allrounder med Ambilight for 10500kr og nedover ? (40-42") Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Hei Er det noen som har erfaring med denne tven? philips 42PFL7603 med Ambilight ? noen som har erfaringer om Ambilight ? hvilke tv har best allrounder med Ambilight for 10500kr og nedover ? (40-42") Hmm vel Philips 42PFL7403H vant i hvertfall denne testen selv over toppmodellen til Samsung A656 og det lover jo godt. http://www.lydogbilde.no/index.php?cat=792...amp;testid=4401 Lenke til kommentar
krimol Skrevet 14. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2009 Hei Er det noen som har erfaring med denne tven? philips 42PFL7603 med Ambilight ? noen som har erfaringer om Ambilight ? hvilke tv har best allrounder med Ambilight for 10500kr og nedover ? (40-42") Hmm vel Philips 42PFL7403H vant i hvertfall denne testen selv over toppmodellen til Samsung A656 og det lover jo godt. http://www.lydogbilde.no/index.php?cat=792...amp;testid=4401 jepp men tven har ikke Ambilight:p noen som har sett Ambilight? va synes dere om det? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 har sett ambilight:) pent er det, men er bedre å gå for en en modell man får mer for pengene på. ambiligheten drar opp prisen. Ambilight vises best intill 1 vegg, men er noe irriterende til tider syns jeg. testet en modell for en stund siden. Husker ikke hva den het Lenke til kommentar
chrlod Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Tror nok ambilight har blannede mottagelser. Personlig synes jeg ikke noe om fargede lys som bilnker ved siden av TVen. Akkuratt som neon lys i PCen er tøfft en periode i livet... Ambilight kan nok gi en viss effekt, men personlig synes jeg det er småharry. Heldigvis har en mulighet til å slå det av om det ikke faller i smak. Om du skal bruke rundt 10.000,- på en TV i størrelsen 40-42" vil jeg i aller høyeste grad anbefale deg Samsung 40A786. Den har ikke ambilight, men er LED-basert. Den skal være toppers på SD-skalering og ha utrolig bra bildekvalitet. Knuser nok Philipsen (på alt annet enn lyd). Lenke til kommentar
spaltcha Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Ambilight kan man vel mekke selv,bak hvilken som helst tv Lenke til kommentar
krimol Skrevet 16. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2009 Tror nok ambilight har blannede mottagelser. Personlig synes jeg ikke noe om fargede lys som bilnker ved siden av TVen. Akkuratt som neon lys i PCen er tøfft en periode i livet... Ambilight kan nok gi en viss effekt, men personlig synes jeg det er småharry. Heldigvis har en mulighet til å slå det av om det ikke faller i smak. Om du skal bruke rundt 10.000,- på en TV i størrelsen 40-42" vil jeg i aller høyeste grad anbefale deg Samsung 40A786. Den har ikke ambilight, men er LED-basert. Den skal være toppers på SD-skalering og ha utrolig bra bildekvalitet. Knuser nok Philipsen (på alt annet enn lyd). takk for svar! Så meget fristende ut dinne tven der! men jeg er litt skeptisk på å kjøpe importerte samsunger siden dei ikke har pixel garanti, men slik jeg har forstått det så har bare samsung denne garantien. Så kan samsungen vere mer utsatt en andre Tvern når det gjelde pixelfeil? Lenke til kommentar
Archeron Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 har sett på 42PFL7403 som vant testen i Lyd&Bilde. Er 7603 samme tv bare med ambilight, eller er det en bedre modell? Eller dårligere? Noen som vet? Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 har sett på 42PFL7403 som vant testen i Lyd&Bilde. Er 7603 samme tv bare med ambilight, eller er det en bedre modell? Eller dårligere? Noen som vet? Samme modell bare med ambolight. (Derfor 76 istedenfor 74) Lenke til kommentar
Zonda Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 har sett på 42PFL7403 som vant testen i Lyd&Bilde. Er 7603 samme tv bare med ambilight, eller er det en bedre modell? Eller dårligere? Noen som vet? Forskjellen på 7403 og 7603 er ikke bare Ambilight. 7403 skal være en bedre skjerm. Blant annet har den 100 Hz-teknologi og bedre bildebehandlingskretser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå