Pc96 Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) Nettverket ville ikke komme inn så jeg tok å slo av pc`n med den måten at jeg holdt inne knappen til den gikk av, da jeg slo den på igjen kom det valg om start pc på vanlig måte, sikkerhetsmodus, med nettverk og start som under siste konfigurasjon. Da trykte jeg på start på vanlig måte, da kom det opp en blå rute ser det stod error, da startet pcen seg på nytt, det samme skjedde igjen og da jeg prøvde sikkerhetsmodus slo den seg av og på. Det følte ikke med oppstartscd heller. Hjelp, er heller ikke min pc så må fikse det. Takk! Endret 14. januar 2009 av Pc96 Lenke til kommentar
troari Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) Du kan jo bruke Knopix eller annen live cd. For å sjekke at det er windows som har crashet og ikke en eller annen hardware del. Endret 13. januar 2009 av troari Lenke til kommentar
Pc96 Skrevet 13. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) Du kan jo bruke Knopix eller annen live cd. For å sjekke at det er windows som har crashet og ikke en eller annen hardware del. Er det en cd man brenner ut da eller??? Edit: ok, skjønte hva knopix er nå. Endret 13. januar 2009 av Pc96 Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Kommer du inn i BIOS? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå