Gå til innhold

Musikk: Nytt utkast av "Trance" sang.

Gjest Slettet-t1pvX92QsX

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-t1pvX92QsX

Legger ved en link til en sang jeg holder på å lage. Har ikke kommet så veldig langt på den ennå, men har nå skrapt sammen noe greier dere kan høre på.

Kom gjerne med kritikk på om dere liker det jeg har satt sammen eller ikke :D

Sangen finner dere her.

Edit: Nytt utkast finnes her.

Endret av Slettet-t1pvX92QsX
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter min mening så syns jeg introen (før orgellydene etc setter inn) var kanskje ørlittegran for lang, men ellers kjempebra...:D

Sangen overrasker mye når bassen plutselig forsvinner og går ut i enkle toner keyboard toner, noe som jeg syns er et stort pluss ved denne egenproduserte sangen...:)

Godt jobba... :thumbup:

EDIT: Kanskje bruke mer keyboard effekter ved utvidelsen av sangen...;)

Endret av Svirre91
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t1pvX92QsX

Takker for fin respons. Skjønner godt hva du mener med lang intro, hehe. Så først når jeg exporterte sangen at den varer i 2.5 min allerede, så det skal kortes ned en del ja. Det kommer mye mer stasj inn i sangen når jeg fortsetter på den ja :D

Lenke til kommentar

Likte ikke helt den hi-haten, synes ikke den passa.

Mitt tips: finn en annen. :D

Høres litt ut som bassen er litt "kvalt", den kommer liksom ikke helt gjennom. Men den er ikke så ille da. Sier bare at den kunne ha blitt forbedret.

Ellers bra, mye potensiale her. :D

STÅ PÅ!

Lenke til kommentar

likte nå sangen, men har en del ting jeg ville endra på..

hi-haten ,

bakgrunnsmusikken som du hører godt det første minuttet kunne fått tatt litt mer del i sangen, økt volumet og intensiteten. bygget den opp fått en stor "clash" rett før det rolige partiet.

det rolige partiet er for langt, likte slutten beste, der den bygger seg opp ,men her har du også litt å ta i, få frem bakgrunnslyden mer og bygg den skikkelig opp med bassen.

oh så kommer hihaten igjen på slutten som jeg ikke er helt fan av.. men men..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t1pvX92QsX
likte nå sangen, men har en del ting jeg ville endra på..

hi-haten ,

bakgrunnsmusikken som du hører godt det første minuttet kunne fått tatt litt mer del i sangen, økt volumet og intensiteten. bygget den opp fått en stor "clash" rett før det rolige partiet.

det rolige partiet er for langt, likte slutten beste, der den bygger seg opp ,men her har du også litt å ta i, få frem bakgrunnslyden mer og bygg den skikkelig opp med bassen.

oh så kommer hihaten igjen på slutten som jeg ikke er helt fan av.. men men..

Akkurat sånn respons jeg vil ha, noe som kan gjøre sangen enda bedre!

Sangen er såklart langt fra ferdig, da det er greitt å få konstruktiv kritikk fra andre folk, på ting man kanskje overser selv.

Takker :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...