raakken Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Hei Dette er kanskje et litt teit spørsmål, men.... Har et olympus e-520 og har kjøpt en snuteveske til den( av merke case logic). Med kitobjektivet passer objektivet i "hullet" og kamerahuset hvilte på tøyfirkanten(som har hullet i seg:) ) MEN, nå har jeg kjøpt meg et nytt objektiv, og det er for tjukkt til det hullet Så da kommer spørsmålet, siden det ikke var plass, rev jeg av den firkanten(borrelås) og da var det plass til kamere med objektiv. Men nå "står" kameraet på objektivet i bunn av veska. Kan dette være skadelig? Eller tåler den såpass(og mer....)? takk Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Jeg vil ikke tro at det skadelig. Kamerahuset er ikke veldig tungt. Men hvis du er veldig nervøs, så kan du jo utvide hullet i skumgummien. Hvilket objektiv har du kjøpt? Tom Lenke til kommentar
raakken Skrevet 13. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2009 Jeg har kjøpt meg et Olympus Zuiko 70-300mm f/4-5.6. Er vel strengt tatt bare bekymret siden det er nytt og jeg ikke vet så mye om slik enda, bedre føre var osv. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Jeg har kjøpt meg et Olympus Zuiko 70-300mm f/4-5.6. Er vel strengt tatt bare bekymret siden det er nytt og jeg ikke vet så mye om slik enda, bedre føre var osv. Jeg har det samme objektivet, og jeg ville ikke vært nervøs. Men det kan være en ide å ha noe som støtter opp litt, så kamera/objektiv ikke ligger og slenger. Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå