ida1801 Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 jeg skal feire bursdagen min, og har invitert 17 gjester. problemet er at jeg ikke helt vet hva jeg skal servere ettersom jeg er student og ikke flyter av penger..noen som har noen forslag? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Reker er billig og godt! Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Det spørst jo litt hva folk liker, men pizza er vell alltid en hit? Eller hva med og lage noe sammen? Kanskje alle kan ta med seg litt hver? Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Hjemmelaget pizza og kake er ganske rimelige alternativer. Og det smaker ganske godt også. (med mindre man virkelig fucker opp maten ) Lenke til kommentar
Battone Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) Gryterett er vel noe av det billigste.. Husk engangstallerken.. Spe ut med mye ris om du er fattig, du klarer vel fint å lage mat til rundt 17 stykker for ca. 50 kroner.. Foruten engangstallerken da.. Vet ikke prisen på det.. Endret 13. januar 2009 av Battone Lenke til kommentar
ida1801 Skrevet 13. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2009 takk for forslagene jeg er jo ikke lutfattig - men vanskelig å finne på noe til 17 stk som ikke koster skjorta, men mange fine forslag her :D Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Kjøp noen ørreter, den typen som er vakuumpakka hel i frysedisken. Koster gjerne rundt 30 kr/kg, kan stekes i ovn og gir mye mat for pengene Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Chili con carne? Enkelt, godt og relativt billig. Lenke til kommentar