Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

for liten penis til sex?

Gjest Guest_asdf_*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei, du er alt for kynisk. Du er alt for ivrig etter å komme trekkende med "Sannheten". Sånt kan ofte være plagsomt i lengden. Ikke fordi folk ikke liker å høre Sannheten, men fordi slike som deg sjelden kommer med Sannheten.

Saken er den at veldig mange damer klager over sexen med menn som har normal penis (12-18 cm), som støter dypt, hardt og lenge. Det blir bare "inn og ut", for dama.

Det var en god gammel tradisjon å pule med omtrent bare pikkhodet inne i musa. Jeg leste om dette. Prøvde det så ut på flere av damene mine, og de ELSKET det. Hvis jeg så midt inni begynte å støte dem hardt, langt/dypt inn, så begynte et par av de å kjede seg, ville at jeg skulle gå tilbake til det jeg gjorde først.

Saken er at pikkhodet oftest er vesentlig tjukkere enn resten av staken, og har kontaktflate av "kjøtt" og ikke hud. Legg til at damer er klart mest sensitive de første 2-3 cm av vagina, og du har svaret på hvorfor dette virker.

Det med lengde er ikke så viktig dermed, teknisk sett. Tykkelsen teller litt mer, men med 7-8 cm kan en altså stimulere en dame vaginalt. (Orgasmene kommer uansett oftest ikke fra selve skjeden/vagina, men fra kileren på toppen av vulva, altså klitoris.

I den grad mange damer snakker om penisstørrelse og slikt, så dreier det seg mest om massesuggesjon. Men en kan også si noe om at størrelse trigger opphisselse via det visuelle - på samme måte som med menn og pupper, eller menn og rumper.

Men jeg føler at alt det der er i en annen verden en min. Det er sånt tull vi snakker om med kompiser/venninner, for å ha noe å snakke om, og teste hverandre sosialt. De som virkelig biter på, blir engasjerte og/eller tydelig usikre/mindreverdige, har "tapt", i den settingen. Skjønner? Fordi poenget er at disse tingene faktisk ikke er essensielle.

Det essensielle er noe helt annet, nemlig å ha evnen til å få partnerene til å slappe av, kose seg, føle seg stolte og naturlige. Det er den evnen som skiller casanovaer/loverboys, fra de frustrerte unge menn, som må lese sjekkeguruer og annet møl, fordi de ikke vet hva de gjør galt. Og så kommer de til nettforum som dette, og tar ut sin egen usikkerhet og bitterhet på å forsterke andres mindreverdighetskomplekser.

Trenger ikke å være Einstein da for å skjønne at dette dreier seg om karer/folk, som ikke akkurat er drømmepartnere.

Konklusjon: Om ts er en kar med masse sjarm og selvsikkert, glød i øyet og karisma, så vil han klare seg helt fint - mye bedre enn småbitre bedrevitere med 17 cm stake. Garantert. Ikke for å være kjip eller noe, selvsagt..

No hard feelings, Dorian?

(pun not intended)

Jeg setter pris på innlegget ditt fordi du kommer med mye god informasjon, men problemet med denne tråden og dette forumet og verden generelt kan oppsummeres i én setning: "en kar med masse sjarm og selvsikkert, glød i øyet og karisma, så vil han klare seg helt fint - mye bedre enn småbitre bedrevitere med 17 cm stake"

Hvorfor ikke bare skrive "En kar med masse sjarm og selvtillit og liten penis vil klare seg mye bedre enn en kar med masse sjarm og selvtillit og stor penis?". Sannsynligvis fordi det ikke stemmer. Det eneste man prøver å bedømme er stor vs liten, og da skal man helst unngå å anta at de med stor er kjipe og de med små er drømmepartnere. Jeg setter for øvrig ikke pris på antydningen om at jeg er en frustrert ung mann som kommer på internett for å forsterke fordommer som ikke stemmer, fordi jeg skriver at mange jenter ikke ville synes at en 7cm lang penis er tilfredsstillende.

Du har gode tips for de med liten penis som vil tilfredsstille jenten, men spør jentene i omgangskretsen om det finnes en bedre følelse enn å fylles. Jeg tror du vil finne at de fleste ikke kommer på en bedre opplevelse.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...