Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

for liten penis til sex?


Gjest Guest_asdf_*

Anbefalte innlegg

Hvis du og/eller dama har for store lår og/eller rumpe, kan det fort bli litt strevsomt med andre stillinger enn misjonærstilling eller doggystyle.

 

Men jeg er uten tvil sikker på at det er mulig å ha både god og tilfredstillende sex for begge parter. Jenta klarer jo ikke å måle hvor mye av penis som er inni henne!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takket være bra kommunikasjon med dama kan jeg trygt si det ikke er om å komme så langt inn i henne som mulig for å ha bra sex. Vil du at hun skal kose seg kan du massere klitten med en finger og/eller tungen mens du leker i åpningen hennes med en vibrator på lav hastighet. Om du lar tungen ting leke med en brystvorte i tillegg vil hun nok ikke akkurat klage... ;)

 

Men selvsagt er det viktig at dere stoler 100% på hverandre, kan slappe av når dere er sammen og kan fortelle hverandre hva dere liker og ikke liker. Dere er faktisk to om dette. ;)

Lenke til kommentar
Og uhorvelig oppmuntrende, no doubt.

Hvis du var trådstarter og brukte tiden på å starte en tråd, hadde du foretrukket at man var ærlig eller oppmuntrende? Jeg sier jo at det kan gå, noe som er sant. Man kan også si at størrelse ikke har noe å si, men det er jo ikke sant. Så hva tror du han vil høre?

 

Jeg tror at en person med 7cm erigert penis er smertelig klar over hvor lite det er, og egentlig kun ønsker trøst. Hell, jeg har helt gjennomsnittlig lengde (14cm) og har av og til tanker som "faen, skulle ønske den var lengre".

Lenke til kommentar

Man kan jo trøste slik thecrow77 gjør, ved å gi tips til hvordan man kan tilfredsstille damen på andre måter. Jenter klarer jo å tilfredsstille andre jenter, så det er jo klart at penis ikke er kritisk. Likevel er ikke det han beskriver vanlig sex, men noe annet. Trådstarter spør og man svarer, 7cm er på grensen til hva man kan kalle brukelig. Det er ingen mangel på tråder her inne hvor jenter også forklarer det samme. Se gjerne dokumentar "My Penis and I".

 

Jeg er ikke typen som forteller deg at du kommer til himmelen når du dør, eller at du overlever sykdommen som dreper samtlige som får den, eller at kuken din er stor når den er liten. Det er ikke brutalitet en gang, det er bare vanlig ærlighet.

Lenke til kommentar
Man kan jo trøste slik thecrow77 gjør, ved å gi tips til hvordan man kan tilfredsstille damen på andre måter. Jenter klarer jo å tilfredsstille andre jenter, så det er jo klart at penis ikke er kritisk. Likevel er ikke det han beskriver vanlig sex, men noe annet. Trådstarter spør og man svarer, 7cm er på grensen til hva man kan kalle brukelig. Det er ingen mangel på tråder her inne hvor jenter også forklarer det samme. Se gjerne dokumentar "My Penis and I".

 

Jeg er ikke typen som forteller deg at du kommer til himmelen når du dør, eller at du overlever sykdommen som dreper samtlige som får den, eller at kuken din er stor når den er liten. Det er ikke brutalitet en gang, det er bare vanlig ærlighet.

 

Jeg vet svaret mitt kanskje ikke var det han spurte etter, men strengt tatt kunne denne tråden ha vært en poll med Ja og Nei som eneste alternativ. Det jeg mener er at om han klarer å tilfredstille seg selv klarer dama hans det også, så da gjenstor det bare at han klarer å tilfredstille dama. Det igjen er avhengig av langt mer enn størrelsen på junior. ;)

Lenke til kommentar
Gjest Samurai2

Vært igjennom det samme, å måtte holde meg til doggystyle.. heldigvis er jeg gode på andre seksuelle ting så det var ikke så stress.

Damene har også noe som heter klitoris som funker veldig bra med oss som ikke har vært så heldige med utstyr.

Dama mi klager ikke ivertfall, hun har det godt der hun ligger anyway.

 

Ikke tenk så mye på det, det vil jo såklart finnes damer som liker vel proposjonerte gutter bedre men om de virkelig setter penisen din høyere en deg selv så er de faen meg ingen ting å samle på.

Lenke til kommentar
Gjest Viktigper

Jeg er selv 15 år, og senest i sommer da jeg målte penis, var den ca 7 cm. Nå et halvt år senere er jeg 13 cm. (!)

 

KnewtFan:

Størrelse slapp tilstand har -ingenting- og si for størrelsen i erigert tilstand. Men jeg må si meg enig at den som oftest bli større, og ikke motsatt.

Lenke til kommentar
Man kan jo trøste slik thecrow77 gjør, ved å gi tips til hvordan man kan tilfredsstille damen på andre måter. Jenter klarer jo å tilfredsstille andre jenter, så det er jo klart at penis ikke er kritisk. Likevel er ikke det han beskriver vanlig sex, men noe annet. Trådstarter spør og man svarer, 7cm er på grensen til hva man kan kalle brukelig. Det er ingen mangel på tråder her inne hvor jenter også forklarer det samme. Se gjerne dokumentar "My Penis and I".

 

Jeg er ikke typen som forteller deg at du kommer til himmelen når du dør, eller at du overlever sykdommen som dreper samtlige som får den, eller at kuken din er stor når den er liten. Det er ikke brutalitet en gang, det er bare vanlig ærlighet.

 

Nei, du er alt for kynisk. Du er alt for ivrig etter å komme trekkende med "Sannheten". Sånt kan ofte være plagsomt i lengden. Ikke fordi folk ikke liker å høre Sannheten, men fordi slike som deg sjelden kommer med Sannheten.

 

Saken er den at veldig mange damer klager over sexen med menn som har normal penis (12-18 cm), som støter dypt, hardt og lenge. Det blir bare "inn og ut", for dama.

 

Det var en god gammel tradisjon å pule med omtrent bare pikkhodet inne i musa. Jeg leste om dette. Prøvde det så ut på flere av damene mine, og de ELSKET det. Hvis jeg så midt inni begynte å støte dem hardt, langt/dypt inn, så begynte et par av de å kjede seg, ville at jeg skulle gå tilbake til det jeg gjorde først.

 

Saken er at pikkhodet oftest er vesentlig tjukkere enn resten av staken, og har kontaktflate av "kjøtt" og ikke hud. Legg til at damer er klart mest sensitive de første 2-3 cm av vagina, og du har svaret på hvorfor dette virker.

 

Det med lengde er ikke så viktig dermed, teknisk sett. Tykkelsen teller litt mer, men med 7-8 cm kan en altså stimulere en dame vaginalt. (Orgasmene kommer uansett oftest ikke fra selve skjeden/vagina, men fra kileren på toppen av vulva, altså klitoris.

 

I den grad mange damer snakker om penisstørrelse og slikt, så dreier det seg mest om massesuggesjon. Men en kan også si noe om at størrelse trigger opphisselse via det visuelle - på samme måte som med menn og pupper, eller menn og rumper.

 

Men jeg føler at alt det der er i en annen verden en min. Det er sånt tull vi snakker om med kompiser/venninner, for å ha noe å snakke om, og teste hverandre sosialt. De som virkelig biter på, blir engasjerte og/eller tydelig usikre/mindreverdige, har "tapt", i den settingen. Skjønner? Fordi poenget er at disse tingene faktisk ikke er essensielle.

 

Det essensielle er noe helt annet, nemlig å ha evnen til å få partnerene til å slappe av, kose seg, føle seg stolte og naturlige. Det er den evnen som skiller casanovaer/loverboys, fra de frustrerte unge menn, som må lese sjekkeguruer og annet møl, fordi de ikke vet hva de gjør galt. Og så kommer de til nettforum som dette, og tar ut sin egen usikkerhet og bitterhet på å forsterke andres mindreverdighetskomplekser.

 

Trenger ikke å være Einstein da for å skjønne at dette dreier seg om karer/folk, som ikke akkurat er drømmepartnere.

 

Konklusjon: Om ts er en kar med masse sjarm og selvsikkert, glød i øyet og karisma, så vil han klare seg helt fint - mye bedre enn småbitre bedrevitere med 17 cm stake. Garantert. Ikke for å være kjip eller noe, selvsagt..

 

No hard feelings, Dorian?

 

(pun not intended)

Lenke til kommentar
Det var en god gammel tradisjon å pule med omtrent bare pikkhodet inne i musa. Jeg leste om dette. Prøvde det så ut på flere av damene mine, og de ELSKET det. Hvis jeg så midt inni begynte å støte dem hardt, langt/dypt inn, så begynte et par av de å kjede seg, ville at jeg skulle gå tilbake til det jeg gjorde først.

 

Nå er det jo heller ikke sånn kjempespennende for mannen å bare daske junior i åpningen på jenta heller da..

 

Jeg mener å ha hørt at det er greit å ha 10 cm eller mer for å ha et samleie, men den eneste måten å finne ut dette på, er jo bare å prøve. Hvis du ikke har en prøvedukke tilgjengelig (kan ikke se noe mannssjåvinistisk i den beskrivelsen), så har du jo egentlig ikke noe problem å bekymre deg for heller. Samtidig er jo sex mer enn bare samleie. Hvis du finner ut at selve samleiet funker dårlig med syv små, kan du jo begynne med å "daske" litt, slik A_Man_Apart foretrekker. Så kan du heller gjøre det ordentlig når puberteten (som sikkert er like rundt hjørnet) kommer snikende :)

Endret av Mojo Pin
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...