Gjest Guest_asdf_* Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 halloen folkens eg lurer på om 7cm penis er for liten for å ha sex eller noe sånt? og jeg er 15år btw Lenke til kommentar
Shasui Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Neei.. Hvorfor skulle den være det? Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Ja. Det er for lite. Du kan ikke ha sex. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Du kan vel ha sex, men det var usaklig lite :/ Tviler på om dama vil kjenne noe, med mindre you has superpowerz. Lenke til kommentar
anonymouse Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Penetrasjonen som trengs er ikke så mye, men det varierer fra dame til dame, også da. Skjeden på nesten alle damer er bare 12cm dyp eller noe slikt, men det blir selvsagt slingringsmon og utstrekning og greier. Noen damer liker stimulering av cervix og det som er inni der ved dyp penetrasjon, men det er ikke nødvendig for å ha sex. Våre nærmeste genetiske slektninger har bare penis på noen få centimeter. Lenke til kommentar
Shasui Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Har også noe å si om du har 7cm stå eller slapp :!: Lenke til kommentar
wûst Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Kanskje han ikke vet om kuken skal være stiv eller slapp når han skal ha sex Lenke til kommentar
ballsack Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Selvfølgelig vil dama kjenne noe. Blir vel som om du putter en eller to fingre i henne. Det er uansett mange andre ting du kan og må gjøre for å tilfredsstille og få dama til orgasme. Lenke til kommentar
Shasui Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Klitoris min venn, klitoris Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Teknisk sett kan en mannlig dverg ha sex med en dame i normal høyde uten noe problem. Et bra sex-liv er avhengig av langt mer enn størrelsen på junior. Lenke til kommentar
neadii Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Nå lo jeg godt med tanke på signaturen min, men uansett, det er tull. Du skal fint kunne pule med 7 centimeter lang penis. Lengden skal ikke ha noe å si så lenge du gjør det riktig. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) Klarer man å gå over Nordpolen uten ski eller allværsjakke? Det er sikkert mulig, men det er enklere hvis man har riktig utstyr. Endret 13. januar 2009 av Dorian Gray Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 halloen folkens eg lurer på om 7cm penis er for liten for å ha sex eller noe sånt? og jeg er 15år btw Eller noe sånt..? Lenke til kommentar
Bruker-111299 Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Eller noe sånt..? Nappe i løken finner han sjøl ut om han kan^^ Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Klarer man å gå over Nordpolen uten ski eller allværsjakke? Det er sikkert mulig, men det er enklere hvis man har riktig utstyr. Sant, men alt i alt, han klarer sikkert å finne noen til slutt. De fleste gjør det. Men vil ikke ha lagt på meg oppgaven som skolens mannlige hore og rundbrenner med det samme. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) Har også noe å si om du har 7cm stå eller slapp :!: Hvorfor skal det ha noe å si? Selv om han har en penis på 7 cm i slapp tilstand så betyr ikke det at den må bli noe lengre når den er stiv. Endret 13. januar 2009 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Klarer man å gå over Nordpolen uten ski eller allværsjakke? Det er sikkert mulig, men det er enklere hvis man har riktig utstyr. Kloke ord! Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Og uhorvelig oppmuntrende, no doubt. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Og uhorvelig oppmuntrende, no doubt. Hvis du var trådstarter og brukte tiden på å starte en tråd, hadde du foretrukket at man var ærlig eller oppmuntrende? Jeg sier jo at det kan gå, noe som er sant. Man kan også si at størrelse ikke har noe å si, men det er jo ikke sant. Så hva tror du han vil høre? Lenke til kommentar
Capria Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) Det går, om ikke helt fantastisk så vild et gå. Uansett (og nå får jeg sikkert litt pepper og uenighet), hvis du finner en dame som er glad i deg kommer hun ikke til å bry seg nevneverdig om det. Endret 13. januar 2009 av Capria Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg