Gjest Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) Hei! Jeg trenger hjelp her nu Har en innloging side som jeg kaller index.php, men når brukeren trykke login f.eks så skal den føre videre til: index.php?side=main Hvordan kan jeg løse det? Uten å ha mange sider som: index.php, main.php osv.... EDIT: Glemte noe i code boxen Endret 13. januar 2009 av Gjest Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 For det første bør det bli index.php?side=main. Og mener du at du ikke vil ha mer enn én fil? for det blir uoversiktlig... Du kan benytte deg av et includescript Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Ga meg ikke noe svar akkurat, det jeg vil fram til er at det som står i f.eks main.php skal høre til: index.php som blir index.php?side=main Da må jeg include main.php som blir vist på den siden jeg er viser i en boks? Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Altså et include script. Søk på google Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 (endret) <?php $side = $_GET['side']; if($side == "") { echo "<a href=\"?side=main\">Gå til Main</a>"; }elseif($side == "main") { include("main.php"); } ?> Noe slikt du er ute etter? Endret 14. januar 2009 av Equerm Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Jeg vil anbefale Morten sitt include script Direkte nedlastings-link Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 [Løst] og jeg vil takke alle for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå