meglersmekk Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) Hei Jeg har surfer litt rundt nå og funnet at det jeg EGENTLIG vil ha er WHDI, men intil det kommer produkter med WHDI kan jeg godt klare meg uten lyd og uten høy oppløsning på video-signalene. Men jeg vil ha de tråløst overført fra laptopen til TV-en. Jeg ønsker altså en slags adapter som jeg kan plugge inn i VGA eller DVI utgangen på laptopen, og en mottager som jeg kan plugge inn i PC-inngangen på min JVC 42" LCD TV (ventuellt inn i en annen inngang på TV-en). Så ønsker jeg å kunne bruke TV-en som en ekstern skjerm. Tanken er å få opp en nettleser på TV-skjermen, ikke se film eller høre på musikk. Trenger derfor ikke bedre oppløsning enn 1024 (eller 1280) tenker jeg. Finnes dette? Endret 13. januar 2009 av meglersmek Lenke til kommentar
meglersmekk Skrevet 13. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2009 Finnes dette? Tja, det fantes i alle fall..... Fant dette 6år gammle produktet som gjør det jeg ønsker, men hvem selger dette nå? Wireless TeleViewer 1620W Det har kanskje kommet noen mindre og bedre produkter siden 2003? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Den ville ikke fungert tilfredstillende. Den overfører kompositt signal, det er milevis unna å være brukbart med nettleser og over 1000 linjer. Det er mindre krav til signalkvalitet for å se vanlig TV program. At det finnes trådløs overføring av VGA eller DVI er heller tvilsomt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå