woodi2swirix Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Vi er to par på 17 og 18 år. Vi vil til Karibien i sommer men vet ikke helt hvor. Vi vil ha fine strender, hyggelige mennesker og fine restauranter. Noen som har et sted å anbefale? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Med de kravene vil jeg si Curacao som er en bit Europa i Karibien, men saken er visst allerede løst. Lenke til kommentar
woodi2swirix Skrevet 14. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2009 Med de kravene vil jeg si Curacao som er en bit Europa i Karibien, men saken er visst allerede løst. Takk saken var ikke løst, var en liten trykke feil, hih. Lenke til kommentar
wailer Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 jeg var på Den dominikanske republikk for noen år siden, fantastisk sted, men ville kanskje ikke reist ditt siden dere er så unge. ( jeg var der når jeg var 16 med familien), er ikke så veldig utbredt med europeisk turisme der enda, så er kanskje litt vanskelig om dere ikke kan spansk eller er veldig reisevandte.. men det er det beste og peneste sted jeg noen gang har hvert. Hadde dere hvert noen år eldre så uten tvil reis ditt, BTW er ikke orkan sesongen i Karibien fra Juni til Oktober ca? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Grunnen til at jeg sa Curacau er at det virket som det tryggeste stedet jeg har vært i Karibien. Ikke det at karibien er et veldig farlig hjørne av verden, men tenåringer tenker gjerne lite på hvor man ikke bør gå eller hva man ikke bør gjøre. Fine strender finner man på de fleste øyene. Lenke til kommentar
VepsoO^^ Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Da vil jeg gjerne anbefale Corn Island! Er en del av Nicaragua, og ikke utbygd i det hele tatt, dvs det er utrolig billig og EKTE der! Fersk hummer til 5 dollar, øl for en halv, beach front bungalow til 10 dollar natten og utrolig hyggelig lokalbefolkning som vil ta deg med på fisketur gratis. Helt trygt vil jeg også si at det er, og den afro amerikanske befolkningen snakker engelsk fremfor spansk. Strendene er "untouched" og helt fantastiske, og havet er like turkisgrønt og vakkert som man finner ellers i Karibien. Rike amerikanere har enda til gode å oppdage denne perlen noe som betyr at stedet er som det var for 50 år siden. Her kan man også dykke for 20 dollar per dykk! For å komme hit kan man fly til Managua og deretter med Air Costena til Big Corn. Anbefaler derimot å ta båten fra Big Corn til Little Corn! Her er det ingen biler og stedet er så idyllisk og fredelig at det kunne foregått atomkrig ute i verden og du ville ikke vite noenting Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå