brekenfek Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) Hei Jeg har en optikerattest som jeg er nødt til å levere på en trafikkstasjon, og jeg lurte på om det var mulig for en annen person å levere denne for meg på trafikkstasjonen. Eller må jeg skrive under på papirer o.l? (Er i sammenheng med oppkjøring) Takker for svar -Andreas Endret 13. januar 2009 av brekenfek Lenke til kommentar
Svirre91 Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Har optikerattest selv som sier at jeg må bruke optiske hjelpemidler under kjøring...måtte levere dette på trafikkstasjonen når jeg skulle ta teoriprøva på bil, da skreiv jeg under slik at min underskrift kommer på førerkortet... Men siden dette handler om deg så tror jeg at du må levere den personlig med legitimasjon når du er inne på en trafikkstasjon neste gang... Lenke til kommentar
brekenfek Skrevet 13. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2009 Takk, da får jeg dra ned på trafikstasjonen selv Lenke til kommentar
Svirre91 Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Takk, da får jeg dra ned på trafikstasjonen selv Kanskje det beste... Hele dette systemet er strengt, og det dreier seg om førerkortet for deg... Lenke til kommentar
Autofil Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Man MÅ IKKE levere optikkerattesten personlig på trafikkstasjonen. Attesten kan legges ved søknaden on førerkort, som KAN sendes i posten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå