Gå til innhold

Bra tilbud? PS380GB

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

husker i fjor på denne tiden.. folk prøvde å spå at prisene på ps3 skulle langt ned i løpet av året, jeg trodde det selv også.. 1år senere er prisen på ps3 egentlig blitt dyrere..

Om du ønsker deg en ps3 så løp og kjøp! Om du er griseheldig så synker kanskje prisen med 500kroner i April feks, men er det virkelig verdt å vente 4måneder for å spare 500kr? :p bare et eksempel..

Lenke til kommentar
husker i fjor på denne tiden.. folk prøvde å spå at prisene på ps3 skulle langt ned i løpet av året, jeg trodde det selv også.. 1år senere er prisen på ps3 egentlig blitt dyrere..

Om du ønsker deg en ps3 så løp og kjøp! Om du er griseheldig så synker kanskje prisen med 500kroner i April feks, men er det virkelig verdt å vente 4måneder for å spare 500kr? :p bare et eksempel..

http://ps3.ign.com/articles/944/944403p1.h...mp;RSSid=944403

..altså et spådd prisfall på $100. Om det skjer eller ikke vet vel ingen, men det ville vel i alle fall bety priser i 2.990,- området her til lands.

så det avhenger vel av budsjettet ditt da :) personlig ville jeg bare kjøpt en nå hvis du er gira på en PS3. tror ikke du kan forvente bedre tilbud enn 3.690,- i nærmeste fremtid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...