Brouwer Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Det eneste som er bra med iphone er: video, musikk og lett sync med itunes. Som telefon er den like dårlig som en fra 90 tallet.. når det kommer innkommende samtaler så kresjer telefon osv. Lenke til kommentar
bidz Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Det eneste som er bra med iphone er: video, musikk og lett sync med itunes. Som telefon er den like dårlig som en fra 90 tallet.. når det kommer innkommende samtaler så kresjer telefon osv. Merkelig, det har jeg aldri opplevd. Jeg har hatt iPhone siden firmware versjon 1.0.2. Men jeg er enig i at det er den beste media-telefonen på markedet. Utrolig bra på musikk, film, spill og media generellt. Samtidig er den genial til f.eks. Twitter/facebook o.l. nettbruk. Men det er ikke en profftelefon. For å være det så mangler den multitasking. Hadde iPhone hatt multitasking og en mer åpen policy hadde jeg vært fornøyd. Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Det mest interessante for min del: Er det noen rykter som svirrer om når det i det hele tatt kommer en ny iphone? Noen sjanse for at den kommer før sommeren? Min HTC Touch synger på siste verset etter vel mange ganger i bakken og til sommeren kan jeg kjøpe ny jobb-mobil Personlig er det bare ett par ting som bedre oppløsning på skjermen og kanskje bedre kamera/blits som skal til før jeg kjøper. Og jeg er Apple-motstander så det holder egentlig Men denne iphonen er irriterende stilig.... Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 - 4g - Innebygd prosjektor - 128GB lagringsplass - Kraftigere CPU - Speilrefleks - MMS - Flash og Java - Mulighet for mer avanserte spill (titler fra 360) - Überbateri (1 måned ca) - Bedre GPS system ala tomtom - Gaming via bluetooth - Raskere WiFi hastighet - Tv - Radio - Program ala Word - Ovn - Vann resistanse Da hadde iPhone vert perfekt! Hvorfor har ingen lagt en slik telefon enda? Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 *..PS: Bedre kamera... vil føre til en dyrere telefon. Specene i denne generasjons iPhone trenger ikke forbedres nevneverdig. Syntes da telefonen alt er dyr nok til at det kunne vært bedre kamera i den. Kamera som sitter i iphone er det samme man får i en telefon til under 1000kr klassen.. og det er for dårlig av en multimedia telefon i denne pris klassen. Lenke til kommentar
Gnotten Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 *..PS: Bedre kamera... vil føre til en dyrere telefon. Specene i denne generasjons iPhone trenger ikke forbedres nevneverdig. Syntes da telefonen alt er dyr nok til at det kunne vært bedre kamera i den. Kamera som sitter i iphone er det samme man får i en telefon til under 1000kr klassen.. og det er for dårlig av en multimedia telefon i denne pris klassen. Det er jeg enig i. Skulle vel bare mangle at kameraet blir bedre. Men mitt poeng er at man må se specene på den ene siden, å prisen på den andre. Jeg håper virkelig iPhone kan bli en del billigere. De største svakhetene syns jeg som nevnt har å gjøre med andre ting enn specene. Men ja, kameraet burde oppgraderes ett hakk. Om prisen skal være den samme på neste generasjons iPhone som i denne - så burde kameraet bli MYE bedre. Så vi er nok enige. Men jeg håper Apple har fokus på å senke prisen ved neste generasjon. Lenke til kommentar
kaarebeate Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Savner muligheten til å videresende SMS, og klipp og lim funksjon. Savner også muligheten til å sende flere bilder på en mail Bedre batteri Bedre kamera Lenke til kommentar
snarum Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Jeg er ikke kravstor, vil bare at det skal være mulig å: - synke musikken på flere pc'er - se hvilket telefonnummer en sms er sendt fra, selv om kontakten er i kontaktlisten - slette en enkelt sms, ikke alle fra en kontakt - videresende sms - bruke 3g forbindelsen på pc - en gps som fungerer Ellers er jeg grisefornøyd. e-postintegrasjonen/dokumentvisning er bedre enn noen annen mobil, og musikkfunksjonen er ganske bra. Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 For øvring støtter jo Media Monkey synkronisering til flere enn én pc. GPSen fungerer fint, men programmene er det dårlig med. Tomtom var på god vei til å lage et program til iphone 3g, men ble stoppet av Apple. 3g-forbindelsen kan man selvfølgelig fint bruke på en PC også. Lenke til kommentar
war2war Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Er egntlig ganske fornøyd med iphonen. er vel mere software forandringer jeg håper på som feks Tomtom Navigator, for dårlig navigering med google maps. Så håper det kommer Tomtom til iphone. Da blir det litt mindre gps`er i bilen også. -sweet- Lenke til kommentar
Qwertyytrewqx Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Jeg håper neste generasjon Iphone kun blir lansert i den vestlige delen av Færøyne, og at alle ansatte i Apple utfører Harakiri ...med mindre de slutter å leke feie drittunger som ikke lar andre lage apps. Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Jeg håper neste generasjon Iphone kun blir lansert i den vestlige delen av Færøyne, og at alle ansatte i Apple utfører Harakiri ...med mindre de slutter å leke feie drittunger som ikke lar andre lage apps. Så du tror Apple lager alt på Appstore? Neppe... At de kanskje skulle vært litt mindre restriktiv derimot er en annen sak. Lenke til kommentar
mortenandersen Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Når man nøkternt ser på hvor utrolig liten utvikling det har vært mellom det som Apple utrolig nok har greid å definere som "generasjoner" av IPhone, så vil jeg virkelig påstå at det ikke i realiteten i det hele tatt er snakk om generasjoner, slik man ellers bruker dette uttrykket om produkter i utvikling. Og man bør i dette tilfellet også ta med at det som var "første generasjon", var svært LITE utviklet mht funksjonalitet, teknologi og funksjoner, når man sammenligner med andre, lignende telefoner som ble introdusert på samme tid. I dag er Apple kun i ferd med "catching up" i beste fall. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Jeg skulle ønske den nye iPhonen kom med en Get-Real funksjon, evntuelt iReal el. En funksjon som hindrer folk i 60 åra som til vanlig har en "Nokia til å ringe med" fra å kjøpe iPhone, for så å komme på jobben min og mase og klage fordi de ikke skjønner noe. Lenke til kommentar
dredg Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 - 3,2 + MP kamera med blitz/LED - Videoopptaksmulighet. - 32 GB - OLED skjerm Og forhåpentligvis med QWERTY og ser noe ut som dette; http://cache.gawker.com/assets/images/gizm...one-Pro2_01.jpg Lenke til kommentar
Patience Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Unødvendige kommentarer fjernet: 1 unødvendige kommentar(er) har blitt fjernet fra tråden. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Og forhåpentligvis med QWERTY og ser noe ut som dette; http://cache.gawker.com/assets/images/gizm...one-Pro2_01.jpg Det kunne jo vært noe, utenom Nintendo-stilen. Lenke til kommentar
mariu1519 Skrevet 15. april 2009 Forfatter Del Skrevet 15. april 2009 Er det noen rykter som svirrer om når det i det hele tatt kommer en ny iphone? Jeg leste en artikkel her på Amobil for et par måneder siden, hvor det sto at Apple sålangt har lansert iPhone-generasjonene i et mønster. Den første ble lansert om sommeren og den neste sommeren etter. Dersom Apple skulle holde dette mønsteret, tilsier det at den neste iPhone kan komme nå til sommeren. Men hvem vet? Nåværende generasjons iPhone er nokså utdatert på noen områder. Multitasking, kamera, batteritid... Lenke til kommentar
Turbopusn Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Det kommer en oppdatering til iPhone, som gjør at det skal bli mulig å sende bilder, og er et par andre viktige ting (som er mye etterspurt) som skal gå an, husker ikke helt hva det var Den oppdateringen kommer i Juni. Så i mine øyne virker det ulogisk for Apple å gi ut ny iPhone denne sommeren. Men man vet jo aldri Lenke til kommentar
dredg Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Ny software til ny hardware, finnes ikke noe ulogisk med det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå