larsek Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Jeg trenger nå en ny telefon og jeg er drittlei alt som heter musikktlf, 3G, og megapixel. Jeg trenger en liten, snasen en som skal kunne brukes til å ringe og sende SMS. Alt annet dill-dall vil jeg helst være foruten da dette vil gjøre mobilen dyrere, tregere og større. Penger er ikke et issue. Lenke til kommentar
Star Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Jeg har en Nokia 6500 Classic som jeg anbefaler på det varmeste Eneste ankepunktet er litt middels batteri og rimelig bedriten kamera. Ellers er telefonen fantastisk bra på basisfunksjoner og ser superlekker ut! Lenke til kommentar
srbz Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Hva legger du i "snasen"? Nokia 7310/7610 kanskje? 6555? SE W350 er riktignok en musikktelefon, men er ikke minst en veldig liten og ganske pen telefon. Kanskje den kunne vært noe? Lenke til kommentar
Tonjerl Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Hei . Jeg har sony ericsson w890i . den har 3.2 megampixel kamera. synest den er helt ok . Den kan være litt treg.. det er en helt ok mobil, men jeg har hatt litt problemer med min da, den har skrudd seg av og på noen ganger. Har tenkt og tatt kontakt med netcom om den så jeg kan anbefale deg den! Lykke til med valget ;p Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 "mobilen som kan sende sms" http://www.amobil.no/artikler/mobilen_som_...sende_sms/52825 Lenke til kommentar
Ingevel Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 den oopfobi er en telefon for eldre med større taster... sjekk ut nokia 1200 eller 1208. dei er HELT enkle og koster ngenting. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Absolutt ingen andre krav til spesifikasjoner? Utforming, bluetooth (greit å ha til bluetooth-handsfree)? Lenke til kommentar
ToLi Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Jeg har en Nokia 2610 som reservetelefon. Den har man kun mulihet til å ringe og sende SMS med. Standby tiden er sikkert på 2 uker hvis man ikke bruker den så mye. Kostet meg 495 kr Genial liten telefon egentlig Lenke til kommentar
CCola Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 (endret) w880i. Perfekt for ringing og sende SMS. Tastene er små, men du blir fort vant til dem. Jeg har store store fingre, men skriver meget fort på den. Knøttliten er den også, og sannelig er den ikke billig også. I tillegg tåler den et støt, og er veldig pålitelig. Edit: Batterikapasiteten er helt syk btw. Om du ikke bruker den, holder den sikkert i en uke. Endret 16. januar 2009 av CCola Lenke til kommentar
thelomen Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Philhps Xenium serien, f.ex. 9@9k - 60 dagers standby Lenke til kommentar
toufoto Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Heisann. Nokia 1200 som er blitt nevnt fåes til 398,- kr på Clas Ohlson. Billig Nokia 1200 Lenke til kommentar
TKMag Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Heisann.Nokia 1200 som er blitt nevnt fåes til 398,- kr på Clas Ohlson. Billig Nokia 1200 ..og for 349,- hos enkelte Telekiosker Lenke til kommentar
PostmannPat Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 som toufoto sier er nokia 1200 en snasen telefon! kjøpte en slik til min mor som kun har behov for å ringe og kanskje en sms inn imellom og etter det jeg har hørt fra henne så fungerer den glimrende! så denne ambefales! NB! et lite ankepunkt er at den ikke har fargeskjem, så dersom noen sender deg en mms så får du bare en melding om at meldingen kan ikke vises... litt dritt av og til.... her er en link til prisguiden: https://prisguiden.no/product.php?productId=80148 Lenke til kommentar
Kitchy Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Denne er "bedre" enn den nevnt over, ettersom den har fargeskjerm. Koster 320,- hos komplett.. Har den selv, og fungerer ypperlig for de som kun trenger å sende sms/ringe/spille snake mens man venter på bussen http://www.nokia.no/link?cid=PLAIN_TEXT_631068 Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 w880i. Perfekt for ringing og sende SMS. Tastene er små, men du blir fort vant til dem. Jeg har store store fingre, men skriver meget fort på den. Knøttliten er den også, og sannelig er den ikke billig også. I tillegg tåler den et støt, og er veldig pålitelig. Edit: Batterikapasiteten er helt syk btw. Om du ikke bruker den, holder den sikkert i en uke. Dette er nok ikke alltid tilfelle, jeg har 2 stk av denne og den ene har "brukket" bare av å ligge i bukselomma.... Ellers er jeg enig i at det er en god telefon Heisann.Nokia 1200 som er blitt nevnt fåes til 398,- kr på Clas Ohlson. Billig Nokia 1200 Denne har jeg selv hatt som fylletelefon, genial sak for sitt bruk. Superrask å skrive SMS med, veldig god talekvalitet, fantastisk batteritid og tåler det meste... /Espen Lenke til kommentar
N_B Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Enig med flere over meg, gå for en av de billigste nokia-telefonene.. 1208/2310/2610 etc. Lenke til kommentar
Ingevel Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Denne er "bedre" enn den nevnt over, ettersom den har fargeskjerm. Koster 320,- hos komplett.. Har den selv, og fungerer ypperlig for de som kun trenger å sende sms/ringe/spille snake mens man venter på bussen http://www.nokia.no/link?cid=PLAIN_TEXT_631068 denne har dei på elkjøp til 299.. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 w880i. Perfekt for ringing og sende SMS. Tastene er små, men du blir fort vant til dem. Jeg har store store fingre, men skriver meget fort på den. Knøttliten er den også, og sannelig er den ikke billig også. I tillegg tåler den et støt, og er veldig pålitelig. Edit: Batterikapasiteten er helt syk btw. Om du ikke bruker den, holder den sikkert i en uke. Og så er den gammel og utgått på dato, og vanskelig å få tak i i butikkene. Og så er den kanskje ikke så dyr, men du får mer for pengene ved å velge andre modeller. Og for de fleste av oss er tastene et sant helvete. Knøttliten var å ta hardt i. Den er ganske tynn, men ikke spesielt mye mindre enn andre telefoner ellers. Den er heller ikke laget for å tåle noe mer enn andre telefoner. Jeg har sett mange W880 som har tålt overraskende lite. Mange bytter den også ut før det er gått et år fordi det er feil på den. Lenke til kommentar
zimmn Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 han sa at penger ikke var problemet. hva med noe i 88xx serien til nokia? de kan ikke så altfor mye og de ser veldig lekre ut spør du meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå