Mazeking Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Sitter ute hos en kunde som konsulent og har et helvette med to kallendere. Min egen for firmaet der jeg er ansatt og en annen som kunden bruker. Vil gjerne sette opp en regel i outlook hos kunden som gjør at jeg kan videresende alle møteinnkallelser derfra til min hovedkonto i outlook. Slik det er i dag må jeg manuelt klikke på hver møteinkalling og videresende disse. Poenget med dette er å ha full oversikt i kallenderen på min mobil som jeg synker mot exchange der jeg er ansatt og ikke hos kunde. Finner ingen regel eller oppsett automatisk vidersending av kun iCallendar eller kun møteinnkallelser i outlook. Noen som har erfaring med dette? Lenke til kommentar
HiSpeed Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Verktøy -> Regler og varsler Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2009 Verktøy -> Regler og varsler Da blir jeg nysgjerrig på hvordan du har gjort dette. Du kan lage regler for å videresende alle innkomende mailer, men jeg har nå ennå ikke funnet ut hvordan du kan videresende kun innkommende møteinnkallelser. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Forward all - Meeting rule. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå