the_fire Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Siden jeg allerede benytter meg av RSS-feedene til HW, Akam og Amobil, føler jeg ikke at jeg trenger abonnere på Tek.no. Men jeg vil likevel ha nyhetene fra Audiovisuelt, gjennom RSS-feed. Er det mulig å ordne dette? Og kan man forbedre de nåværende RSS-feedene som HW-nettverket bruker? Informasjons om står på forsiden blir utelukket, og bildene kommer bare som et vedlegg (i Google Reader). Lenke til kommentar
Howard Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Hei og takk for tipset! Vi er på saken Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2009 Fortsatt ikke fikset her. Følgende står på forsiden til HW.no: Test: Asus Rampage II Extreme Stort, veldreid og solid Vi sjekker ut hva 3000 blanke kroner kan gi deg. Les hele saken » (Med bilde) Følgende er i feeden til HW.no: Asus Rampage II Extreme Vi sjekker ut hva 3000 blanke kroner kan gi deg. (Uten bilde) Det virker som om HW-nettverket ønsker å benytte seg av RSS, ettersom de har reklame i feedene, men gjør det bare halvveis. Det kunne vært gjort så mye bedre: Bilder kunne vært inkludert (fungerer ikke slik det er nå i Google Reader og Opera) og større, og litt mer tekst (to-tre paragrafer) ville gitt et inntrykk om hva sakene handler om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå