wannabe-hacker Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) jeg har gått tom for fantasi for øyeblikket. så jeg kurte påp om noen av dere hadde noen forslag på ting/programmer jeg kan lage som ikke er vanskelig. altså et som er griselett å lage!! Endret 18. januar 2009 av wannabe-hacker Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Veldig vanskelig å si ettersom vi ikke vet hvilket nivå du ligger på. Muligens en hex-editor kanskje? Lenke til kommentar
wannabe-hacker Skrevet 13. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2009 Veldig vanskelig å si ettersom vi ikke vet hvilket nivå du ligger på.Muligens en hex-editor kanskje? jeg er helt nuuuub Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Hva med en slik en? (hint: Trykk ALT+F4 for å avslutte programmet) Meningen_med_livet.zip Lenke til kommentar
wannabe-hacker Skrevet 13. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2009 Veldig vanskelig å si ettersom vi ikke vet hvilket nivå du ligger på.Muligens en hex-editor kanskje? jeg er helt nuuuub akuratt nå prøver jeg å lage en kalkulator som bare regner plus-stykker. en jeg får det ikke til!!! er dette veldig lett å få til?? Hva med en slik en? (hint: Trykk ALT+F4 for å avslutte programmet) den var kul da!!! Lenke til kommentar
lefsaker Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 akuratt nå prøver jeg å lage en kalkulator som bare regner plus-stykker. en jeg får det ikke til!!!er dette veldig lett å få til?? resultatfelt.text = tekstfelt1.text + teksfelt2.text Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Dim items As String() = Input.Text.Split('+'); Dim value As Decimal = 0 For Each s As String In items value += Decimal.Parse(s.Trim()) Next MessageBox.Show(value.ToString()) Lenke til kommentar
wannabe-hacker Skrevet 17. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2009 takk for ange forslag. men jeg vet ikke hva jeg skal lage enda litt dårlig antasi her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå