Knut_Harry_Solviksen Skrevet 13. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) Jeg ønsker konstruktiv kritikk på mitt bilde "Digital flukt" Endret 13. januar 2009 av Knut_Harry_Solviksen Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 13. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) Veldig flott. Men hvor er bildet? Edit: der kom det. WTF? Noe random du har tegna i paint og brukt alt for hard jpg komprimering? Ser du hvilken del av forumet du la det inn i? Forum > Digital foto og video > Fotografering > Bildekritikk Endret 13. januar 2009 av sn0dig Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 13. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2009 Som sagt, hvor er bildet? Lenke til kommentar
Knut_Harry_Solviksen Skrevet 13. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. januar 2009 Nå er det fikset Lenke til kommentar
fox Skrevet 13. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2009 Troll!!! Eller har du lastet opp feil bilde? Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 13. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2009 Legendarisk tråd!! Lenke til kommentar
.Martin. Skrevet 13. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2009 Fantastisk bra! Jeg liker veldig godt fargebruken, og bruken av linjer Lenke til kommentar
Lynx- Skrevet 13. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2009 Aner man et troll? Lenke til kommentar
.Martin. Skrevet 13. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2009 Men helt seriøst da! Mannen ba om konstruktiv kritikk! Slutt å kall ham et troll. Han har kanskje bare lagt i feil kategori. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 13. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2009 Vi skal ikke forhaste oss med konklusjoner, men det lukter ikke kristenmanns-blod. Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 13. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) Gutten har visst postet bildet sitt i feil kategori, men det er nok mange som liker slike bilder, slettes ikke verst! EDIT: skrive leif Endret 13. januar 2009 av O:M:A Lenke til kommentar
Knut_Harry_Solviksen Skrevet 13. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. januar 2009 Jeg har jobbet med dette bilde en god stund, og vurdert både fargebruk og bruken av linjer. Syns selv dette er god abstrakt kunst! Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 13. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2009 Hmh. Techietips: Lagre som .PNG - for JPEG er lossy mens .PNG er lossless. Siden det ikke er altfor mye informasjon i bildet, så blir ikke .PNG-filen så stor Når det gjelder bildekritikk - vel, interessante farger. Resten tør jeg ikke begi meg ut på. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 13. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2009 Jeg har jobbet med dette bilde en god stund, og vurdert både fargebruk og bruken av linjer. Syns selv dette er god abstrakt kunst! Hvis du er seriøs, så skal du i og for seg ha et velkommen til oss. Men du er nok på feil sted av forumet. Det finnes et eget underfora for såkalt digital kreativitet. Og det er nok der ditt bilde hører hjemme, og ikke i det vi kaller Bildekritikken. Det virker kanskje litt rart, men med bilde menes fotografi - enten au naturell eller manipulert. Men det må bygge på et fotografi. Lenke til kommentar
.Martin. Skrevet 13. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2009 Kan det være riktig at de grønne og oransje formene symboliserer hvordan maskiner og mennesker nærmest spiser opp natur og regnskog? Lenke til kommentar
Knut_Harry_Solviksen Skrevet 13. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) det er selvfølgelig en måte å se det på. når jeg laget det tenkte jeg det som maskinenes undertrykkelse av naturen og dens bruk av naturressurser Endret 13. januar 2009 av Knut_Harry_Solviksen Lenke til kommentar
Knut_Harry_Solviksen Skrevet 13. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. januar 2009 Hmh. Techietips: Lagre som .PNG - for JPEG er lossy mens .PNG er lossless. Siden det ikke er altfor mye informasjon i bildet, så blir ikke .PNG-filen så stor Når det gjelder bildekritikk - vel, interessante farger. Resten tør jeg ikke begi meg ut på. Når det gjelder JPEG eller PNG mener jeg at kraftige jpg komprimeringen, som gjør bildet litt uskarpt representerer uklarheten rundt miljøproblemene og framtidens usikkerhet angående løsningen på klimakrisen. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 13. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2009 Jeg har bare en ting til å si; "Hvem er det som tramper på min bru?" Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 13. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2009 Lack of words Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 13. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2009 Haha, quit your day job! Det her var kanon! MEIR! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg