vivastar Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Hei Jeg lurer på om strømleverandøren din kan kutte strømmen din helt sånn plutselig å uten forvarsel ?? Jeg spørr dette fordi for en hall time siden så fikk jeg beskjed fra de som leier i det samme huset som jeg leier i at strømmen ble borte, og det var bare i det huset liksom i boliglaget, å han så en NTE(strømleverandøren) bil sto utenfor huset og dro igjen. Mistenker at huseier som ikke bor der at han ikke har betalt strømleien for november og desember som vanligvis bruker å sendes ut den 1 januar Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Jeg mistenker at huseieren har fått advarsel. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Hvis de har kuttet strømmen har nok huseier forsømt regningene i mange måneder. Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 13. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2009 Nei jeg vet at han har betalt for juli og august, september og oktober. Men ikke betalt for novmeber og desember Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 13. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2009 Strømmen kom tilbake nå, var hvist en misforståelse, de trodde at huseier ikke har betalt regningen, men fikk vite i sted at han hadde betalt den før helgen. Men synes det var ganske rart at de kuttet strømmen sånn helt plutselig uten noen som helst for forvarsel, strøm er jo en livsnødig ting nesten Lenke til kommentar
riroil Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Leverandør er pliktig til å informere kunde. Altså huseier. At han ikke sier ifra videre til dere er ikke leverandør sitt problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå