elektroelev Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Jeg hører stadig at det finnes forskjellige typer kontaktorer. CT kontaktorer AC3 osv. Finner ikke så veldig mye info på nettet om de forskjellige typene...noen som kan forklare litt nærmere om de forskj typene eller henvise til noe info på dette?? Lenke til kommentar
Svirre91 Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Etter det jeg husker i fra det vi har lært på skolen så er AC3-kontaktor en kontaktor for 3-fas på AC 230V nett... Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Hei! de forskjellige typene kontaktorer er for forskjellige belastningstyper som har forskjellige navn, kan ikke alle eller hva de betyr men noen er i alle fall: AC-1 AC-2 og AC-3 de fleste kontaktorene jeg har sett kan brukes til de fleste eller alle belastningstyper, men med forskjellige strømføringsevne. Lenke til kommentar
Arteju Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Et kjapt søk på goggle kan svare på det meste http://student.hib.no/eksamensoppgaver/ai/...bokm%C3%A5l.pdf s6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå