FuJJi Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Jeg har lyst til å spille Baldurs Gate: Dark Alliance en og to på xbox men jeg klare ikke å finne dem på noen norsk side som gamezone etc. Noen som veit om ei side der jeg kan få tak i dem? og jeg får spilt dem på xbox 360 antar jeg, selv om de er xbox original spill? Lenke til kommentar
Dvil Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Jeg har lyst til å spille Baldurs Gate: Dark Alliance en og to på xbox men jeg klare ikke å finne dem på noen norsk side som gamezone etc. Noen som veit om ei side der jeg kan få tak i dem? og jeg får spilt dem på xbox 360 antar jeg, selv om de er xbox original spill? Play.com har begge inne,men de er brukte. Lenke til kommentar
FuJJi Skrevet 14. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2009 Hvor mye koster det å bestille fra play.com f.eks i porto og slik? aldri bestilt fra slike sider før Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Ingenting i frakt fra play.com! men er ikkje alle slike play-traders sender til norge. Lenke til kommentar
FuJJi Skrevet 14. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2009 ja okey takker! viste seg at du må ha visa for å bestille fra play.com, så skjekker amazon.com nå. Og btw er det sikkert at Spill fra USA kan spilles på min xbox? Lenke til kommentar
FuJJi Skrevet 16. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2009 Okey jeg gir opp. Play.com sender det ikke til meg for jeg ikke lever i UK, ebay har bare NTSC eksemplarer. Er det noen her på gamer.no som har de og vil selge? Og som bor nært Lillehammer/Gjøvik? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 (endret) http://www.amazon.co.uk/gp/offer-listing/B...6516&sr=8-6 du har prøvd co.uk også?? Norge står på lista over shipping targets.. eller: http://shop.ebay.co.uk/items/__baldurs-gat...286Q2ec0Q2em282 sorter etter "postage" bytt til norway. rundt 12 til 14 pund med frakt. "buy it now" husk at det fins andre plasser enn .com :) btw: du bruker samme login på .co.uk som på .com eller .de eller .au eller osv. (ebay) Endret 16. januar 2009 av audi_a8 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå