Gå til innhold

surround til ps3... elkjøp?

Anbefalte innlegg

hei lurte på en ting...

ser feks elkjøp har endel surround annlegg til rundt 3000kr. har noen erfaringer med slike billigprodukt oppmot en ps3? ingen av de produktene jeg fant hadde hdmi både inn/ut så hvordan fungerer det å koble ps3'n til slike annlegget uten en reciever?

må jeg ha en reciever med HDMI både inn/ut for å få fullt utbytte av ps3'n, eller kan jeg faktisk bare bruke disse produktene fra elkjøp med dvd og høytalere og da bare koble ps3 til dvd gjennom scart og så dvd til tv gjennom hdmi?

tv'en er forøvrig en hdtv

jeg har NULL peiling på lyd/bilde så vennligst forklar meg på forståelig norsk :)

takker så mye

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil tro de fleste av disse anleggene har en optisk inngang. Da kan du koble PS3en med HDMI inn i TVen og med optisk til anlegget. Ettersom det er aktuelt for deg å bruke HDMI vil jeg hvertfall anbefalle å ikke bruke scart.

Edit: jeg veit at i denne prisklassen er det mange som anbefaler Logitch 7-5500. Her har du hvertfall en optisk inngang, pluss en coaxial til DVD-spilleren din.

https://prisguiden.no/product.php?productId=22197

Endret av Alinoe
Lenke til kommentar

Til den prisen anbefaler jeg ingenting annet enn Logitech Z-5500, tviler på at det finnes no bedre til den prisen. For å koble til kjøper du en optisk kabel, den vil fungere helt fint til PS3, har t.o.m testet det selv. Begge disse skal kunne kjøpes på elkjøp, men det er mulig nettbutikkene er noe billigere selv med frakt.

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...