Merpa Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) Jeg har akkurat kjøpt Knothole Island fra xbox live marketplace. Kan DLC bli spilt på alle kontoer på samme disk? Takknemlig for svar. Endret 13. januar 2009 av Merpa Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Innhold kjøpt med Microsoft Points kan kun brukes av profilen det ble kjøpt med. Lenke til kommentar
Merpa Skrevet 13. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) Innhold kjøpt med Microsoft Points kan kun brukes av profilen det ble kjøpt med. Tusen takk for svar. Endret 13. januar 2009 av Merpa Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Vil det si at jeg må være på XBL for å spille? Sliter med at jeg kun kommer inn på trial versjon av XBLA spill hvis jeg ikke er online på XBL. Lenke til kommentar
Imbakenneth Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 dem som har pakka er det bra verden ? og mye flere ting og quest der ? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Lurer på det samme, frister veldig og kjøpe den. Fint om noen kommer med litt om hva dere syns. Lenke til kommentar
Merpa Skrevet 13. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) dem som har pakka er det bra verden ? og mye flere ting og quest der ? Litt for tidlig for meg å uttale meg, dessverre. Endret 13. januar 2009 av Merpa Lenke til kommentar
Naglefaar Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Den er veldig underholdende og har endel puzzle aktige greier du må gjøre for å komme fra a til b, noe jeg synes er flott. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Innhold kjøpt med Microsoft Points kan kun brukes av profilen det ble kjøpt med. Nei? Jeg spiller da både Banjo-Kazooie og Oblivion med Shivering Isles på en annen profil en gang i blant. Funker knall det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå