phax Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Produseres ikke skiltene av et svensk firma da? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Fabrikken er i tønsberg, på gamle "tuben". Lenke til kommentar
phax Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 (endret) Ok så ABSMC har en fabrikk i tønsberg altså? Så bare denne artikkelen og forsto det slik at produksjonen var flyttet. Endret 26. januar 2009 av phax Lenke til kommentar
Fire^^ Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 tar hvertfall sin tid å få skiltene jaffal Lenke til kommentar
Espein Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) Kompis av meg bestilte mandags eftan og fikk de fredag Var jo ikke så ille de skilta da, i utseende! Endret 10. februar 2009 av Espein Lenke til kommentar
phax Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Enda ikke sett de jeg, finnes det ingen bilder av disse nye skiltene? Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) I videoen ser du hvordan de nye plastskiltene ser ut, at de ikke passer i dagens skiltrammer, det er så og si umulig å borre/skrue i dem. En annen ting er at de tåler slag veldig dårlig i kaldt vær. http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/ostafje...kerud/1.6441354 Jeg får selvfølgelig plastskilter på nybilen min og de passer selvfølgelig ikke skiltrammene Toyota har i dag... Huff sier jeg bare... Endret 11. februar 2009 av Rebel-Rider Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2009 har fått skiltene og rammene.. må si at de ser meget jalla og plastikk ut. Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 De ser ut som svenske skilter, plastikk og bokstavene er ikke uthevet. Lenke til kommentar
ilmarw Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Siden sverige har plastikkskilt også, så regner jeg med att skiltholdere fra DEKALTRIM passer EDIT: Jepp, det har de! 169,- med egen tekst Dette sendes fra Sverige, men de sender så du slipper toll, og har rask levering, etter egen erfaring.. Skiltene fra ifjor med flagg er 520x110mm.De gamlere skiltene er 480x110mm Plastikkskiltene er 480x100mm (men tjukkere) Skiltholderne fra Dekaltrim som heter 'Skylthållare för Plastskylt 480x110mm' er for korte, fant jeg dessverre ut etter å ha fått dem. Så det er nok 520x110mm på de nye skiltene også. Usikker på om 'Skylthållare EU 520x110mm' passer de nye skiltene, siden de er tykkere. ilmar Lenke til kommentar
Svirre91 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 OFF-TOPIC: Er det sånn at man kan registrere bil med eget navn som reg.nr. på en bil? I stedet for "DD 66556" så kan man ha "Sverre"...? Lenke til kommentar
rublings Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 OFF-TOPIC:Er det sånn at man kan registrere bil med eget navn som reg.nr. på en bil? I stedet for "DD 66556" så kan man ha "Sverre"...? Nei, ikke foreløbig. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) Kommer nok ikke heller.. Skal se om jeg finner link, men der uttalte BT-mannen at: Registrering av bil er ikke gøy :/ Edit: Kjenner en som er sjef for en vernet bedrift i Bø.. De fikk beskjed om å komme med et tilbud, hadde best pris, men så kom noen svensker med tilbud på helt annet grunnlag.. De hadde da fått beskjed om størrelse og materiell, og som han sa: Vi kunne gitt en bedre pris enn svenskene OM vi skulle lage de i plast, men vi fikk klar beskjed om å bruke blekk, og i en spesifikk størrelse.. De skulle også være stanset ut, ikke med påklistra bokstaver og tall, dette pga. sikkerheten.. Uansett er det forbrukerne som får regninga, da bør vi få velge uten at staten skal sende alt på annbud... Endret 10. mars 2009 av Pluggen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå