Cheese_king Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Som de fleste sikker vet så har de sluttet med alu skilter og skal nå gå i Sverige sine fotspor å lage skiltene av plast. Jeg var nettop innom biltilsynet å bestillte et sett, de kostet bare 100,- noen som har et bilde av dem? eller om dem ser veldig hvordan de ser ut? http://www.aftenposten.no/forbruker/bil/article2713816.ece Lenke til kommentar
UnZane Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 De nye plastskiltene vil være helt like de nåværende aluminiumskiltene. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Er det eu logo på de?Er da bare snakk om utbytting av materiale de lages med så nei, jeg vil ikke tro at de lages med EU-merke eller noe slikt, ikke er vi medlem i EU heller så hvorfor det skulle være EU-merker på er for meg litt uforståelig Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Er nok flagg på de da Lenke til kommentar
Espein Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) Var flagg jeg tenkte på. Men får man plast skiltet i: Den typen med store bokstaver/tall. (gammel) Den litt nyere typen med fine former på bokstaver/tall. (ganske ny) Eller den med flagg? (ny) Endret 13. januar 2009 av Espein Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Får nok bare den nyeste typen, selv liker jeg den "digitale" typen Lenke til kommentar
mjo101 Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Får nok bare den nyeste typen, selv liker jeg den "digitale" typen Enig at den "digitale" er den fineste ! Nyeste typen med flagg ser ut som et polsk skilt spør du meg ! Lenke til kommentar
Svirre91 Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Bare å gå rundt på en parkeringsplass da å knerte litt på reg.skiltene på hammer da... Tusen og en knas hvis de ikke har no sånn anti-knus materiale da... :!: Lenke til kommentar
gxi Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Kan nok tenkes det finnes andre ting på fronten man heller ville banket på om man ville gjøre skade.. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Er nok ikke laget i sprø plastikk disse nei Håper de er laget i litt myk plast så man kan lime de fast å få de til å følge linjene på bilen Lenke til kommentar
Marius88 Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Plastskiltene passer ikke i skiltrammer laget for aluminiumsskiltene med flagg. Plastskiltene er tjukkere. Var å hentet et sett hos Statens Vegvesen i dag. Noen som vet hvor man får tak i skiltrammer som passer? Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Plastskiltene passer ikke i skiltrammer laget for aluminiumsskiltene med flagg. Plastskiltene er tjukkere. Var å hentet et sett hos Statens Vegvesen i dag. Noen som vet hvor man får tak i skiltrammer som passer? Hvis de ikke er tykkere en gammeltypen (1971-2001) så passer de vel i den typen skiltholdere? Lenke til kommentar
Marius88 Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Plastikkskiltene er tjukkere enn metallskiltene med og uten nasjonalitetsmerking, og passer ikke i gamle skiltrammer. Lenke til kommentar
Espein Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 (endret) Siden sverige har plastikkskilt også, så regner jeg med att skiltholdere fra DEKALTRIM passer EDIT: Jepp, det har de! 169,- med egen tekst Dette sendes fra Sverige, men de sender så du slipper toll, og har rask levering, etter egen erfaring.. Endret 14. januar 2009 av Espein Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Liker ikke finishen på de nye skiltene. Får en "plastikk-følelse" (..ironisk nok) VI VIL HA ALU-SKILT! Lenke til kommentar
Espein Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Kan noen legge ut bilde av de nye skiltene? Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 14. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2009 Plastikkskiltene er tjukkere enn metallskiltene med og uten nasjonalitetsmerking, og passer ikke i gamle skiltrammer. Det blir jo for domt å måtte kjøpe nye skilrammer pga man blir tvunget til å kjøpe de nye plastskiltene legg ut et bilde ja! Lenke til kommentar
Gjest medlem-98070 Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 (endret) Kan få nye skilter på en gammel bil med gamle skilter for 400 kr ikke san t? Endret 14. januar 2009 av medlem-98070 Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Plastikkskiltene er tjukkere enn metallskiltene med og uten nasjonalitetsmerking, og passer ikke i gamle skiltrammer. Det blir jo for domt å måtte kjøpe nye skilrammer pga man blir tvunget til å kjøpe de nye plastskiltene legg ut et bilde ja! Hvem tvinger deg? Behold de gamle skiltene... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå