Joe DiMaggio Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Hei! Jeg har en Brother HL-2030 som ikke skriver ut. Paper blinker rødt kontinuerlig. Jeg har prøvd med forskjellige mengder papir, men den slutter ikke å blinke. Hva kan være galt? Er det noen sensorer på undersiden som kan være ødelagte? Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Det er mye sansynlig at det er en sensor som har tatt kvelden, eller en plastbit som skal dyttes ned av papiret over en optisk sensor. Slike sensore ser ofte slik ut: http://reprap.org/pub/Main/OpticalSensor/o...interrupter.jpg hvis plastbiten som skal aktivere sensoren er knekt kan du sette en tapebit eller lignedne over sensoren slik at den alltid tror det er papir, det kan kanskje lage litt krøll når den går tom, men jeg tviler på den vil ta skade av det (det er vanligvis flere sensore i papirbanen som dobbelsjekker dette når den begynner å trekke inn papiret). Om det er selve sensoren som er knekt (ikke så uvanlig at selve sensoren knekker) så kan det være det er nok å plugge den fra, om ikke det skulle gå så må du kanskje lodde sammen to av ledningene som går til sensoren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå