oyvindardal Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) Hei! Jeg er relativt ny i gamet og holder på med en enkel hjemmeside til en ungdomsklubb som heter "Haffen". Jeg har en header øverst og en vannrett navigasjon under det igjen. URL: www.haffen.no Den ser ut slik jeg vil ha den i Opera, men når jeg åpner siden i IE (versjon 6), oppstår problemet. Det kommer en automatisk uønsket padding mellom de to bildene. Jeg har prøvd endel justeringer med padding lik 0 etc. men den vil ikke forsvinne. Er det noen som vet hvordan jeg kan løse dette problemet, og få siden til å vises på samme måte som i Opera? Ekstra spørsmål: Er det mulig å få vekk den grå "3d"-rammen rundt iframes som oppstår i IE? Takker for svar PS: Den skarpe orange fargen er ikke noe å bry seg om, la den til for at problemet skulle være lettere å få øye på Endret 13. januar 2009 av oyvindardal Lenke til kommentar
oyvindardal Skrevet 14. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2009 Anyone? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Mellomrom mellom bildene? Menyen/navigasjonen er jo kun et bilde? Om du bruker <li> eller tables, er det muligens noe margin/padding der, og ikke rundt bildene. iframes er rimelig utdatert, men en border="0" funker sikkert. Lenke til kommentar
oyvindardal Skrevet 15. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2009 Mellomrom mellom bildene? Menyen/navigasjonen er jo kun et bilde? Om du bruker <li> eller tables, er det muligens noe margin/padding der, og ikke rundt bildene. iframes er rimelig utdatert, men en border="0" funker sikkert. Skjønner at iframes er utdatert. Hva er den beste måten å vise innhold på en side på? Altså hvordan vise de ulike sidene som en har lenker til i navigasjonen? Jeg har hatt sansen for iframes for da får man på en måte en bra helhetsfølelese, for sidene vises på en måte uten at en trenger å åpne hele leservinduet på nytt om du skjønner hva jeg mener. Hvordan vise ulike sider på best/mest brukervennlig måte? Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 jeg går alltid for php og include, får en lik ramme rundt alle sidene uten bruke fyfy som frames Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå