War Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 http://www.answerfitness.com/wp-content/uploads/Lat_Overhead_Pulldown_Machine.jpg Er det denne du skal erstatte roing med? Linken din er forkortet. Lenke til kommentar
jaricho Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Hva kan jeg som femten trene hjemme med manualer? Har også muligheten for å jogge i skogen rett oppi veien her, og er helt ny, så si gjerne hvordan jeg gjør det forskjellige Lenke til kommentar
War Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Du sier ikke noe om målet ditt, men på www.tn.no finner du ryp som PDF gratis og i mens du leser den så noter deg det som står om bindevev/ hvilkeuke, kcal-overskudd og progresjon. Du trener på samme måte om du skal opp eller ned i vekt , justerer kun med maten. Spiser du feil mengde så kan tu trene hele uka , men fortsatt ha 0 resultat, evt litt økt utholdenhet og teknikk. Det er mange faktorer som spiller inn. 2 Lenke til kommentar
jaricho Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Takk, skal sjekke ut siden! Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 9. april 2012 Forfatter Del Skrevet 9. april 2012 Lenge siden jeg var innom, mye jobbing etc i det siste, men om noen har noe nytt å bidra med i førstetråden er det bare å sende meg en PM Lenke til kommentar
StudentBI Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 (endret) borte Endret 17. april 2012 av StudentBI Lenke til kommentar
age92 Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Hei er i millitære og har 50 dager til jeg dimmer. Jeg lurer på om man kan bli tatt for doping av følgende produkt: creatine complete extreme (gymgrossisten) Zma (Gymgrossisten) Setter pris på om du gir meg et enkelt svar Lenke til kommentar
Lackadaisical Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Dagen jeg trener bryst og biceps tar jeg disse øvelsene. Benkpress Skråbenk Cable cross Bicepscurl Scottcurl Dips Er det greit at jeg legger til pullups, eller blir det overkill? Hvilken øvelse kan jeg ta ut for å få plass til pullups? Lenke til kommentar
Lackadaisical Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 svar plz Dagen jeg trener bryst og biceps tar jeg disse øvelsene. Benkpress Skråbenk Cable cross Bicepscurl Scottcurl Dips Er det greit at jeg legger til pullups, eller blir det overkill? Hvilken øvelse kan jeg ta ut for å få plass til pullups? Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Hvorfor skal du ha pullups på bryst- og bicepsdagen? Lenke til kommentar
Rairai Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Dagen jeg trener bryst og biceps tar jeg disse øvelsene. Benkpress Skråbenk Cable cross Bicepscurl Scottcurl Dips Er det greit at jeg legger til pullups, eller blir det overkill? Hvilken øvelse kan jeg ta ut for å få plass til pullups? Dips er jo triceps, er det all treningen triceps får? Pullups er ryggøvelse men man bruker biceps i tillegg på den, den er hovedsakelig for latsa. Hadde heller kjørt den på ryggdagen, og heller lagt inn en ekstra øvelse på triceps isåfall, og nei det er ikke overkill Lenke til kommentar
Lackadaisical Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Dagen jeg trener bryst og biceps tar jeg disse øvelsene. Benkpress Skråbenk Cable cross Bicepscurl Scottcurl Dips Er det greit at jeg legger til pullups, eller blir det overkill? Hvilken øvelse kan jeg ta ut for å få plass til pullups? Dips er jo triceps, er det all treningen triceps får? Pullups er ryggøvelse men man bruker biceps i tillegg på den, den er hovedsakelig for latsa. Hadde heller kjørt den på ryggdagen, og heller lagt inn en ekstra øvelse på triceps isåfall, og nei det er ikke overkill Nei, triceps trener jeg en annen dag, men det er de øvelsene for den dagen på planen jeg følger. Grunnen til at jeg vil kjøre den på denne dagen er at jeg tenker det blir kanskje for likt å ta chins og pullups den dagen jeg trener rygg. Lenke til kommentar
janber123 Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Jeg trener håndball torsdag og fredag det får vi gjennom gå styrke trening og håndball trening Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Ikke mye liv her for tiden... Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Hei, jeg har begynt å trene litt igjen. Om meg: Er 18 år, 190 og 85 kilo. Halvbra trent. Cardio jevnlig, og litt hjemmetrening når jeg får lyst. Har nå begynt på treningsenter, og har planer om å trene litt mer seriøst (Tidligere perioder på treningsenter har jeg ikke hatt treningsopplegg, bare tusla rundt på sentret og tatt det jeg følte for, 1-4 dager i uka). Har tenkt til å prøve meg på en 4-dagers split, man/ons/fre/lør. Ser at så å si alle nybegynner-guider er 3 dager i uka. Og de som faktisk har 4d/uka har en todagers pause i helga. Er det noe grunn til dette? Noen her som har et program jeg kunne prøvd ut? Ser mange anbefaler 5x5. Prøvde dette i en månedes tid ifjor sommer, og likte det ikke noe særlig. Føler det tar for lang tid, og det ble rett og slett litt kjedelig. Kommer nok tilbake med flere spm senere tldr: nybegynner trenger treningsopplegg/tips. trener 4 dager i uka, 3x? set. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Hvis du synes 5x5 tok lang tid vet jeg ikke hvor lang tid du ønsker å bruke, men rundt 1 time er vel ganske normalt. Hvis du synes SL5x5 er kjedelig blir vel alle gode programmer kjedelige da de er basert på de samme øvelsene. Du kan sjekke ut starting strength på kalibergym.no eller dette. Mandag Sumo mark x4 Chins x4 1-arm roing x2 Kabelroing smal x4 Hammercurl x3 Curls, stang x3 Onsdag Benkpress x4 Dips x4 Skrå hantelpress x2 Skulderpress x4 Tricep pushdown x3 Overhead tricep ext. x3 Fredag Frontbøy/Knebøy x5 Beinpress x2 Leg curl x4 Tåhev x4 Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Noen anelse om hva man kan gjøre for å ikke få så store lår når man vil opp i vekt i knebøy. Mine ser snart ut som om de burde ta 140 kg, men tar i realiteten en del mindre. Jeg vil ka kompakt styrke, om det er mulig å forstå. Kanskje kjøre på med glutes øvelser for å få forholdet til å jevne seg litt ut? Trener foreløpig kun dype knebøy og markløft på ben, samt at jeg sykler 10 km annenhver dag og løper intervaller en gang i uken. Syklingen er kanskje også noe av grunnen? Lenke til kommentar
Akse Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Noen anelse om hva man kan gjøre for å ikke få så store lår når man vil opp i vekt i knebøy. Mine ser snart ut som om de burde ta 140 kg, men tar i realiteten en del mindre. Jeg vil ka kompakt styrke, om det er mulig å forstå. Kanskje kjøre på med glutes øvelser for å få forholdet til å jevne seg litt ut? Trener foreløpig kun dype knebøy og markløft på ben, samt at jeg sykler 10 km annenhver dag og løper intervaller en gang i uken. Syklingen er kanskje også noe av grunnen? Hva måler de rett under mandelsekken? Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 61 cm i omkrets. Jeg har en rimelig slank midje på 85 cm, så det er nok mest derfor det begynner å se litt overdrevet ut. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Jeg er 88 rundt midjen og har 67cm lår. Jeg synes ikke det ser overdrevet ut. Kjør på med bøy du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå