Dufen Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Tren skuldre 3 ganger i uka og isoler armene 1 gang i uka så ser du hvor det går derfra. Om det enda vokser så voldsomt som det virker som så melder du deg som et forskningsobjekt... Det hørtes pussig ut at du klarte å bygge muskelmasse på armene så voldsomt fort, men det er mulig at genetikken din har vært katalysatoren der... Lenke til kommentar
Helpsomer Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Hva tror du om tanken i å gjøre "utholdenhet" styrketrening i armene? Gå opp i antall reps rimelig drastisk, la oss si 18-20 x 3? Vil ikke det hjelpe meg i denne sammenhengen? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Ikke om du trener andre øvelser som indirekte trener armer... Lenke til kommentar
Helpsomer Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Du mener jeg ikke burde kombinere la oss si: 12x3 i benkpress for senere i økta og ta isolasjon på triceps 20x3? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Siden du poster i nybegynnertråden må jeg anta at du er akkurat det. Og da merker man fremgang med nær sagt hvilken som helst treningsmetode. Men du trenger alldeles ikke å isolere siden du kjører baseøvelser... Og det er jo greitt Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 ................___@@@ ___ ......____//_____?___\\__ ___ ----,o-----Care Police -_- -----@) ----`----(@)=========(@)- Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Vil gjerne gro noe muskler. Jeg har ikke penger til treningsstudio. Har planer om å slutte med snus, så får se om jeg får investert noe i spenst. Men nå som jeg er hjemme, hva kan jeg gjøre for å gro litt? Det eneste som er her hjemme er to manualer på 5 kg og en kellerbell(?) på 4 kg. Noen tips? Vil helst ha litt størrelse på overkroppen. Beina har jeg kontroll på fra før av Lenke til kommentar
War Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Du må ha kcal-overskudd for å vokse = penger Du må også ha progresjon = tyngre vekter / flere vekter. Du kan få til en del hjemme, men det vil være utholdenhet som er i fokus og større glykogenlager vil gjøre deg litt større. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Som war sier, du får til en del i begynnelsen hjemme, men du trenger mat og progresjon. Om du vil ha progresjon må du etter hvert ha tyngre vekter. Dette koster penger. Eventuelt kan du ta hjemmeøvelser med tunge ting liggende på deg, som f.eks push-ups med en _tung_ sekk bøker på ryggen, tricepspress med stol med en radiatorovn liggende på beina dine o.l. Som du sikkert ser, så er det bedre å legge litt penger i enten brukte vekter på finn, eller melde deg inn i studio. Eventuelt få deg jobb, så du har råd til dette. Ser også at war skriver du trener mer utholdenhet hjemme, dette er oftest sant, da du ikke klarer å holde deg på maks 3x8 om du ikke har tyngre øvelser. Derfor trenger du vekter. Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Har vurdert å slutte med snusing nå. Da sparer jeg 900-1100 i mnd. Så da har jeg nok råd til treningsstudio Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Inkluder ben i treninga!!!!!!!!!!!!!!!!!! 2 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Har vurdert å slutte med snusing nå. Da sparer jeg 900-1100 i mnd. Så da har jeg nok råd til treningsstudio Mnjaaaaaaa..... Du har iallfall råd til å kjøpe litt utstyr hjem til deg selv. Hvis ikke du finner et veeeldig billig treningsstudio. Mitt lokale koster rundt 5000 i måneden. Inkluder ben i treninga!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det også. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Mitt lokale koster rundt 5000 i måneden. Du mener vel 500? Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Inkluder ben i treninga!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jaja, skal det. Nevnte det kanskje ikke i posten. Jeg skulle trene litt overkropp hjemme før jeg kommer meg ut for å trene full kropp. Har vurdert å slutte med snusing nå. Da sparer jeg 900-1100 i mnd. Så da har jeg nok råd til treningsstudio Mnjaaaaaaa..... Du har iallfall råd til å kjøpe litt utstyr hjem til deg selv. Hvis ikke du finner et veeeldig billig treningsstudio. Mitt lokale koster rundt 5000 i måneden. 5000 i mnd!? Her jeg bor koster det 1999 for 3 mnd. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Mitt lokale koster rundt 5000 i måneden. Du mener vel 500? Oisann.. 5000 i året, mener jeg! 60 000 i året for treningssenter.. Drøyt. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Inkluder ben i treninga!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jaja, skal det. Nevnte det kanskje ikke i posten. Jeg skulle trene litt overkropp hjemme før jeg kommer meg ut for å trene full kropp. Vil helst ha litt størrelse på overkroppen. Beina har jeg kontroll på fra før av Hmmm... Du nevnte det, ja, men virket ikke som du var gira på det. Men det er ikke viktig, tren beina dine også. Hvis ikke kommer du til å se ut som en teit "Y". Det ser oppriktig tåpelig ut. Og ikke kom her å si at "jeg spiller fotball, så beina mine blir trent der." Det er bullshit. Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Inkluder ben i treninga!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jaja, skal det. Nevnte det kanskje ikke i posten. Jeg skulle trene litt overkropp hjemme før jeg kommer meg ut for å trene full kropp. Vil helst ha litt størrelse på overkroppen. Beina har jeg kontroll på fra før av Hmmm... Du nevnte det, ja, men virket ikke som du var gira på det. Men det er ikke viktig, tren beina dine også. Hvis ikke kommer du til å se ut som en teit "Y". Det ser oppriktig tåpelig ut. Og ikke kom her å si at "jeg spiller fotball, så beina mine blir trent der." Det er bullshit. Jeg driver ikke med noen idrett. Men jeg trener beina innimellom. Trener aldri overkroppen tho. Derfor tenkte på å starte litt med overkroppen aleine, og så når jeg komme meg på treningssenter så er det full kropp Men hvis jeg sparer 900-1100 i mnd, så har jeg fint råd til treningsstudio når det koster 2000 i tre mnd Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Meld deg inn og begynn å pumpe jern, du er bra på vei som bare tenker tanken. Du har intet annet å tape enn de pengene som går til gymmen. Helsegevinsten er mangedoblet det som kan måles i penger Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Men vil gjerne ha hjelp til et greit treningsprogram! Har ikke så mye peiling Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 søk opp SL5x5 eller RYP grunnprogram Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå