Gå til innhold

32"-40" 6-8k, skal brukes til xbox 360 og streaming av film

Anbefalte innlegg

Hei,

Lest litt rundt både på forumet og nettet anngående kjøp av tv, men blir ikke helt klok på de endeløse modellene fra de forskjellige produsentene og lcd vs plasma...

Skal ha en tv som dekker mitt behov best mulig. Tv skal brukes til spilling (xbox 360) og streaming av film fra pcen til xboxen som media server. Ser aldri på kabel tv så dette er ikke noe tema hvor bra analog signal tv takler, uansett sikkert bra nok til mitt bruk..

Hadde vært evig takknemmelig om noen kunne gitt meg noen råd eller forslag på en tv. Blir jo mye statisk bilde i endel av spilla så er lcd best for meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du i tilleg ser mange filmer er plasma bra:) rask responstid og god kontrast:D th-37px80 er god til dette. har en nyinnkjøpt sel vsom jeg bruker til filmseing og spilling på xbox. kjøpte først lcd men fant fort ut plasma was the way to go:)

Jeg angrer ikke:) syns min plasma slår broren min sin fullhd lcd.

edit: Og premien går til Jada-jada . ;)

ellers er jo pg6000 serien til lg like god:) verdt å se på begge:)

Endret av chriso89
Lenke til kommentar

Det gjør den. Bare husk å la den gå med noe annet matriale etter en så lang økt:). I de første 100 timene kan det lønne seg å ikke spille så lenge da innbrenningsmuligheten er størst da. Spilte 3 timer på min i går uten problemer:)

Tips til rask innkjøring er å la den gå på om natta på en film i repeat:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...