Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 jeg lastet ned WLM på fredag og brukte pcen da og i går uten problemer, men når jeg slo på i dag så låste den seg etter 20-30 sekunder. jeg startet på nytt MANGE ganger, både i vanlig og sikkerhetsmodus. jeg skulle avinstalere WLM, men da fikk jeg opp noe tull og en feilmelding HR:0x80070641 jeg valgte reparer flere ganger og det funket å gjøre det. maskinen måtte startes på nytt en del ganger, og jeg valgte reparer flere ganger og tilslutt så funket den. nå har jeg avinstalert WLM og lurer på om det er trygt å ha det igjen. Lenke til kommentar
storkers Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 hvorfår trenger det og være wlm sin skyld? Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 System Restore Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 hvorfår trenger det og være wlm sin skyld? det var det nyeste innstalerte og etter å ha valgt reparert noen ganger så funket den. Lenke til kommentar
storkers Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 så du mener at vis en maskin bynner og kødde så er det det siste programmet du instalerte sin feil?det tror ikke jeg i allefall.selfølgelig i mange tilfeller men ikke alle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå