Zeph Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) Kan Tollpost Globe levere pakker i etasjer i blokk eller liknande eller leverer dei kun på bakkeplan? Må ein eventuelt spesifisere dette? Edit: Kor lang tid tar det forresten for dei å levere når pakkene er kome til same byen dei skal utleverast? Endret 13. januar 2009 av Zeph Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Jeg er 99% sikker på at de kun leverer på bakkeplan, leste dette for et par dager siden, har ikke funnet det igjen, så jeg kan ikke bekrefte det. Har selv en pakke som Tollpost skal levere enten imorgen eller overimorgen. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2009 Tok ein telefon og fekk snakke med dei som skulle levere, var ikkje noko problem det, men i utgangspunktet skal dei levere på bakkeplan. Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Jeg har selv tidligere kjørt rundt med tollpostvarer. Og der leverer man ofte inne i bygningen. Også i en annen etashe. De kan ikke legge varene i postkassa, og må ha tak i en person som kan signere for å ha mottatt varene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå