Graute Knappstjert Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) Hallo! Er alle mine innlegg slettet? Jeg går inn i "mine innlegg" og der er det ingenting. Men når jeg går inn på "Se brukerens innlegg" da står det at jeg har skrevet 137, og da kan jeg se dem. Er "mine innlegg" tidsbestemt? Endret 13. januar 2009 av Graute Knappstjert Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) En skjermdump hadde vært interessant. Endret 13. januar 2009 av Mimir Lenke til kommentar
Graute Knappstjert Skrevet 13. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) Var visst litt rask. Moderatoren har åpenbart ikke gått amok og slettet alt jeg har skrevet. Men "Mine innlegg" er tom. "Finn medlemmets innlegg" fungerer. Nå vises kun det jeg har skrevet i denne tråden i "Mine innlegg" Er den tidsbestemt, eller er det forumbug? REDIGERT: OK, da har jeg kastet bort tiden deres unødig. Alt er OK :-) Endret 13. januar 2009 av Graute Knappstjert Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Ja, Mine innlegg er tidsbestemt. Som standard viser det vel dei trådane du har posta i dei siste to månadane, men det kan du endre i ein nedtrekksmeny øvst på Mine innlegg-sida. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Er "mine innlegg" tidsbestemt? Ja, du kan endre dette øverst på "Mine innlegg"-sida. Der har du alternativet "tidsperiode", som har standardverdien 2 månader. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) Hei, legger merke til at du postet for 2 måneder siden før denne posten. Det er slik at som standard skjules de emnene du har svart i for 2 måneder siden og lenger tilbake. Du finner alternativer hvor du kan stille på dette øverst i "Mine innlegg". Å endre der til en annen tidsperiode vil hjelpe. Endret 13. januar 2009 av TSP Markerte tråden som løst Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Tre poster på rad som sier nøyaktig det samme. Og de to siste av moderatorer. Meget interessant. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Innanfor eit tidsrom på 2 minuttar. Beskrivande Meir beskrivande Mest beskrivande (med bilete) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg