sverrelerre Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 artig studie av rust og maling! Jeg tenker imidlertid at noen grep kunne ha forbedret bildet: Bildet fremstår ikke kritisk skapt, noe jeg synes denne typer bilder bør være for å fungere. Kanskje noe bevegelsesuskarphet (1/60) eller kanskje bare lite oppskarping? Jeg synes også det fremstår noe undereksponert og flatt. En runde i levels i photoshop e.l. kunne nok ha gitt bildet litt mer "smell". Ellers så synes jeg ofte denne typen bilder har godt av sollys, gjerne fra siden. Det fremhever konturene og fargene i rusten. Bare mine tanker:-) Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Det er ekstremt enkelt, og det krever nok litt større skarphet og crispy look for at det skal fungere skikkelig. Men det er litt artig at det ser ut som et verdenskart. Du kan jo prøve på ny, for motivet er kanskje i din nærhet. Lenke til kommentar
Lynx- Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Ahh, nå må jeg hjem og høre på Bowie. Takker for påminnelsen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå