Kani Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Har kjøpt Adidas Predator Powerswerve HG+ i størrelse 44. De er imidlertid litt trang (små i størrelsen). Det jeg lurer på er om de går ut? De er trange over vristen og litt i front. Noen med erfaring? Lenke til kommentar
DMATHISEN Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Har kjøpt Adidas Predator Powerswerve HG+ i størrelse 44. De er imidlertid litt trang (små i størrelsen). Det jeg lurer på er om de går ut? De er trange over vristen og litt i front. Noen med erfaring? Ha dem i varmt vann og spill med dem til de tørker. Lenke til kommentar
Kani Skrevet 13. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2009 OK. Så kenguruskinn går ut med andre ord? Var nemlig noen som sa at kenguruskinn IKKE gikk ut...? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+132 Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Det går ut Bare bruk dem flittig. Lenke til kommentar
Neville Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Det går ut, ja. Når jeg fikk mine Predator Powerswerwe var de også litt trange der du sier dine er trange, men de gikk mye ut etterhvert. Lenke til kommentar
Kani Skrevet 14. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2009 Flotte greier. Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå