Gå til innhold

Sonic unleashed hjelp...

Anbefalte innlegg

Kjæresten min kjøpte spillet.

Jeg må hjelpe henne.

Vi har akkurat knust en pheonix, og ALLE i spillet sier at vi skal ordne med noen roboter utenfor den samme byen.

Men alvorlig talt.

Det er ingen roboter utenfor byen noe sted -- og jeg begynner å bli mektig irritert over å måtte LETE etter informasjon om hvor DEN STORE ROBOTHÆREN SOM TRUER LANDSBYEN I SAMME ØYEBLIKK befinner seg.

Virkelig.

Jeg hater dette spillet så forbannet intenst.

Det kombinerer de kjipeste RPG elementene (alt er gjemt vekk -- til og med OPPDRAGENE er GJEMT VEKK!) med &¤#"&"#& - &"""&& "#"" &¤#"&¤#&¤ "& ¤

&¤"& "&

&""&"# "& #" " &(%¤( & (( ¤¤% ¤ (%& &%(%( %%¤ (¤ %(%% %¤ ¤% %(%¤ (U%¤/%¤/ %#

#/ %¤# /# ¤// /#¤/#/¤/#&& #/¤# % /%##/ #/ / #%/ ¤#¤# //%#/ ¤#//¤#/ #¤# /¤#/ //¤/ #/#¤.

Mer er det ikke å si.

Så...

Hvis noen tilfeldigvis vet hvor vi finner inngangen til utgangen av byen, utgangen som fører til utenfor landsbyen og ikke ut til verdenskartet.

Og så går det ikke an å falle ned fra kanter uten å trykke på hoppeknappen #&"%#" #" " ## #"

& #" "#& & " #" & &¤#& ¤#¤# ¤#& ¤ ¤ &¤# &¤# &¤# ¤#&&¤#& ¤& &¤#& ¤#.

Hvis noen har adressen til utviklerene og en billig pistol så vil jeg gjerne kjøpe det også.

Dette kan forsåvidt også regnes som en anmeldelse av spillet -- og oppsummeringen er terningkast 1: PS2 port &¤# #""& # #&" "W "¤#& ¤¤#& ¤#&¤#.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...