Clerion Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 http://www1.vg.no/spill/artikkel.php?artid=535789 Hva er egentlig poenget i artikkelen? Er det en "utrolig" historie eller er det et rop om at "Wii er skadelig for dine omgivelser!!!" ? Siden dette fant sted i USA er vel den familien nå 100 000 000 000 dollar rikere nå etter å ha saksøkt Nintendo :!: Lenke til kommentar
BeeGee Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) Skjønner hva du mener, men jeg tror VG mente at det var en koselig historie med tanke på at det gikk bra med den lille valpen. Men ja, avisene bruker mye spalteplass på ufattelig rare nyheter. 100 000 000 000? Hahahahahaha... Moralen er; Kjøp PS3 Ha en fin dag! Endret 13. januar 2009 av BeeGee Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 13. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2009 Når det går ann å saksøke McDonalds fordi man blir feit av maten der går alt x) Stor feit ot: Det går ann å bruke kontrollen med Ps3 også fant jeg ut her for et par uker siden Kjøpte og lasta ned et bowlingspill og der bruker man faktisk gyroen i kontrollen til å slenge "kula" med Norge kommer vel snart med et forbud mot at personer under 160cm / 16 år spiller wii nå når denne saken har dukket frem i media :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 " Jeg slo og drepte en katt i går, men skylder på Jack & Jones, siden genseren var såpass trang at jeg ville strekke litt på meg. 12.335.313,- plz? " Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 13. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2009 Blir på samme måten ja :!: Lenke til kommentar
BeeGee Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 " Jeg slo og drepte en katt i går, men skylder på Jack & Jones, siden genseren var såpass trang at jeg ville strekke litt på meg. 12.335.313,- plz? " Det er vel mer forstyrrende at du kjøpte en genser på Jack&Jones Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Neh. Kjøper stort sett alle klærne mine på J&J i likhet med svært mange andre. Hvis ikke hadde de nok gått konken. Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 13. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2009 " Jeg slo og drepte en katt i går, men skylder på Jack & Jones, siden genseren var såpass trang at jeg ville strekke litt på meg. 12.335.313,- plz? " Det er vel mer forstyrrende at du kjøpte en genser på Jack&Jones EY!!! Noe feil med Jack&jones også nå da? Jeg har flere gensere derifra som jeg er fornøyd med Buksene dems er kjempegode, perfekt passform og holder ekstremt bra i vask, bare så det er sagt Lenke til kommentar
BeeGee Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) Neh. Kjøper stort sett alle klærne mine på J&J i likhet med svært mange andre. Hvis ikke hadde de nok gått konken. Ja er absolutt ingenting negativt med det. Så bare muligheten for å komme med en teit sitcom-spøk Endret 13. januar 2009 av BeeGee Lenke til kommentar
BeeGee Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) " Jeg slo og drepte en katt i går, men skylder på Jack & Jones, siden genseren var såpass trang at jeg ville strekke litt på meg. 12.335.313,- plz? " Det er vel mer forstyrrende at du kjøpte en genser på Jack&Jones EY!!! Noe feil med Jack&jones også nå da? Jeg har flere gensere derifra som jeg er fornøyd med Buksene dems er kjempegode, perfekt passform og holder ekstremt bra i vask, bare så det er sagt Prøvde bare å være morsom, ingenting galt med J&J Endret 13. januar 2009 av BeeGee Lenke til kommentar
Wartom Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Heldigvis skyldte de ikke på Wii iallefall. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Heldigvis skyldte de ikke på Wii iallefall. Det hadde tatt kaka... "BAWWWW hunden vå ble drept, håndkontrollerne må være mykere!" Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) Hundevalp nær drept av Wii-bowling. I dag er hunden Ozzy kvikk igjen. - Ozzy hoppet opp da jeg skulle bowle, og jeg traff ham i tinningen og drepte ham, Måtte bare le litt der... :!: Endret 13. januar 2009 av Mokko Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 USA vet dere, fjerter du i offentlighet så blir du saksøkt for det Lenke til kommentar
o0 Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Hvis jeg noengang lager et produkt skal jeg sørge for at det ikke blir solgt i usa! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 (endret) Hundevalp nær drept av Wii-bowling. I dag er hunden Ozzy kvikk igjen. - Ozzy hoppet opp da jeg skulle bowle, og jeg traff ham i tinningen og drepte ham, Måtte bare le litt der... :!: Eg skjønte ingenting når eg las at hunden var blitt drept. Må ha vore trøtt eller full den som skreiv artikkelen. Endret 14. januar 2009 av Zeph Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Den ble drept, men gjenopplivet tror jeg Lenke til kommentar
Huda Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Hørte om ei dame i "good'ole US" som putta ungen sin i en mikrobølgeovn og saksøkte ræva av firmaet som lagde mikrobølgeovnane fordi det sto ikkje i bruksanvisninga at det skulle man ikkje gjere.... Zyhkt! Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Det står jo på sånne små skrutrekkere og sånn: Do not insert into penis. synes det sier en del jeg. var jo også et motorsag firma som måtte trekke seg ut av USA fordi de hadde glemt å skrive Warning: do not touch the blade while it is running. On topic: Skal vi finne flere latterlige nyheter Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Hørte om ei dame i "good'ole US" som putta ungen sin i en mikrobølgeovn og saksøkte ræva av firmaet som lagde mikrobølgeovnane fordi det sto ikkje i bruksanvisninga at det skulle man ikkje gjere.... Zyhkt! Ganske sikker på at det var en hund jeg da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå