Gå til innhold

Årets latterligste nyhet!

Clerion

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønner hva du mener, men jeg tror VG mente at det var en koselig historie med tanke på at det gikk bra med den lille valpen. Men ja, avisene bruker mye spalteplass på ufattelig rare nyheter.

100 000 000 000? Hahahahahaha...

Moralen er; Kjøp PS3

Ha en fin dag!

Endret av BeeGee
Lenke til kommentar

Når det går ann å saksøke McDonalds fordi man blir feit av maten der går alt x)

Stor feit ot:

Det går ann å bruke kontrollen med Ps3 også fant jeg ut her for et par uker siden :ohmy: Kjøpte og lasta ned et bowlingspill og der bruker man faktisk gyroen i kontrollen til å slenge "kula" med :dribble:

Norge kommer vel snart med et forbud mot at personer under 160cm / 16 år spiller wii nå når denne saken har dukket frem i media :!:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

" Jeg slo og drepte en katt i går, men skylder på Jack & Jones, siden genseren var såpass trang at jeg ville strekke litt på meg. 12.335.313,- plz? " :ermm:

Lenke til kommentar
" Jeg slo og drepte en katt i går, men skylder på Jack & Jones, siden genseren var såpass trang at jeg ville strekke litt på meg. 12.335.313,- plz? " :ermm:

Det er vel mer forstyrrende at du kjøpte en genser på Jack&Jones :p

EY!!! Noe feil med Jack&jones også nå da? Jeg har flere gensere derifra som jeg er fornøyd med :p Buksene dems er kjempegode, perfekt passform og holder ekstremt bra i vask, bare så det er sagt :w00t:

Lenke til kommentar
Neh. Kjøper stort sett alle klærne mine på J&J i likhet med svært mange andre. Hvis ikke hadde de nok gått konken. ;)

Ja er absolutt ingenting negativt med det. Så bare muligheten for å komme med en teit sitcom-spøk ;)

Endret av BeeGee
Lenke til kommentar

Det er vel mer forstyrrende at du kjøpte en genser på Jack&Jones :p

EY!!! Noe feil med Jack&jones også nå da? Jeg har flere gensere derifra som jeg er fornøyd med :p Buksene dems er kjempegode, perfekt passform og holder ekstremt bra i vask, bare så det er sagt :w00t:

Prøvde bare å være morsom, ingenting galt med J&J :innocent:

Endret av BeeGee
Lenke til kommentar
Hundevalp nær drept av Wii-bowling. I dag er hunden Ozzy kvikk igjen.

- Ozzy hoppet opp da jeg skulle bowle, og jeg traff ham i tinningen og drepte ham,

Måtte bare le litt der... :!:

Eg skjønte ingenting når eg las at hunden var blitt drept. Må ha vore trøtt eller full den som skreiv artikkelen.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Det står jo på sånne små skrutrekkere og sånn: Do not insert into penis. synes det sier en del jeg. var jo også et motorsag firma som måtte trekke seg ut av USA fordi de hadde glemt å skrive Warning: do not touch the blade while it is running. :p

On topic: Skal vi finne flere latterlige nyheter :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...