genser Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Og forresten, LSK? Greit, left soft key, men hvor mange norske brukere vil skjønne det? De færreste kjenner til begrepet soft key. Joda, jeg har forstått det, men er det noe nytt da? Kan ikke forstå hva som er annnerledes med å åpne tastelåsen nå i forhold til før. (For LSK er den blå knappen på venstre side under skjermen, ikke sant?). My point excactly, ser ikke hva som er nytt med dette. Stabil og stabil fru blom. Det er noe feil med din E71. Ta den med til din forhandler og få feilene rettet. Lenke til kommentar
josh Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Ok, da skal jeg redde dagen for Dere som enda ikke har fått dette til... http://themoth.wordpress.com/2009/01/13/up...-euro1-version/ Gå inn her og følg trinnene. Ikke gjør noe som ikke står der. Følg instruksene til punkt å prikke med unntak av en ting... BRUK DANSK produktkode...Den får Dere nå:0558784. Etterpå sitter Dere tilbake til Deres originale produktkode... Verre enn det var det ikke. Bare spør om det er noe mer... Perfekt! Tusen takk! Lenke til kommentar
redrazor Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Ok, da skal jeg redde dagen for Dere som enda ikke har fått dette til... http://themoth.wordpress.com/2009/01/13/up...-euro1-version/ Gå inn her og følg trinnene. Ikke gjør noe som ikke står der. Følg instruksene til punkt å prikke med unntak av en ting... BRUK DANSK produktkode...Den får Dere nå:0558784. Etterpå sitter Dere tilbake til Deres originale produktkode... Verre enn det var det ikke. Bare spør om det er noe mer... Glimrende! Takk for tipset! Lenke til kommentar
tommy_sn Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Når man oppdatterer forsvinner alle egendefinerte innstillinger ikkesant? Kan disse hentes tilbake ved å ta en sikkerhetskopi før oppdatteringen, for å å legge inn denne etterpå igjen for å få igjen gammelt oppsett osv? Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Så som så. Oppdaterte min E71, og da jeg la inn backupen igjen, så ble all tekst på telefonen svart. Selv om temaet burde ha gjort den hvit. Det gjaldt alle temaer. Tror jeg skal sende dem inn og be verkstedet fikse det. Lenke til kommentar
genser Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Dette er en fiks. Nye temaer vil tilpasse seg det. (Tror jeg, sjekk E71-tråden..) Lenke til kommentar
shodne Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Grunnen til at teksten din ble svart er fordi du hadde skriftfargen på svart før du oppdaterte...Og da du hentet tilbake innstillingene dine, så kom det svart skrift på svart bakgrunn. Bare hyggelig alle sammen:) Mvh Stian Hodne Mobildata Bergen:) Lenke til kommentar
shodne Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Noen som har opplevd å få dårlig dekning etter de har installert denne oppdateringen? Jeg har hatt en del tilfeller hvor jeg har mistet dekningen fullstendig midt i Bergen by... Vil gjerne høre om flere har fått samme problem. Mvh Stian Hodne Mobildata Bergen Lenke til kommentar
vegesim Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Nå er jeg utrolig frustrert! Lastet ned oppdateringa, men hva skjer? JO, hele mobilen krasjer! Får skrudd på mobilen, men så kommer det er irriternde feilmelding om at oppstarten på telefonen ble mislykket, og jeg må ta kontakt med min nærmeste forhandler. FRUSTRERT Lenke til kommentar
vegesim Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Nå er jeg utrolig frustrert! Lastet ned oppdateringa, men hva skjer? JO, hele mobilen krasjer! Får skrudd på mobilen, men så kommer det er irriternde feilmelding om at oppstarten på telefonen ble mislykket, og jeg må ta kontakt med min nærmeste forhandler. FRUSTRERT Lenke til kommentar
IngveR Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Dette funket fint for meg. Tusen takk for info. Lenke til kommentar
bearcarlsen Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Software updaten fungerte. Men norsk språk forsvant. Nå er alt på Engelsk og de eneste alternativene jeg har er English Nederlands Francais Deutsch Italiano Noen som vet om norsk fungerer med den nye softwareupdaten eller om engelsk er noe man må godta for å bruke nye versjonen? Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Jeg har siste oppdatering, på norsk. Lenke til kommentar
bearcarlsen Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Jeg har siste oppdatering, på norsk. Oki, greit å vite. For å grave litt dypere. Hvilke språk kan du velge i språkmenyen? Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 norsk, engelsk, dansk og islandsk Lenke til kommentar
shodne Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Du som ikke fikk norsk språk, har nok ikke sett min første post i denne tråden. Der står det at du må forandre til dansk produktkode først. For da får du norsk språk med i software'n. Men husk å forandre tilbake etterpå... Lenke til kommentar
bearcarlsen Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Du som ikke fikk norsk språk, har nok ikke sett min første post i denne tråden. Der står det at du må forandre til dansk produktkode først. For da får du norsk språk med i software'n. Men husk å forandre tilbake etterpå... Jepp jeg har skjønnt at jeg må ha blingsa og ikke brukt riktig nøkkel. Er eneste redninga et nokia servicecenter som installerer skandinavisk språkpakke? Er det noen måte å installere dette selv? Lenke til kommentar
Jorann_A Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Er det norsk oppdatering på den nå? Lenke til kommentar
_troffen_ Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Nå kan den lastes ned på vanlig måte! Lenke til kommentar
Jorann_A Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Den vanlige måten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg