EinarEriksen Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Da bør du laste ned den nyeste oppdateringen, som gir deg bedre batterilevetid, bedre kamerabilder og internettradio. Les mer Lenke til kommentar
elbogi Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Bortsett fra oppdateringen ikke er klar enda for norske brukere. Sjekk din produktkode på nokia sine sider : http://europe.nokia.com/get-support-and-so...te/can-i-update Lenke til kommentar
genser Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 og du kan åpne tastelåsen enklere ved å trykke LSK + Fn mulig jeg misforstår noe, men er det ikke slik jeg alltid har benyttet tastelåsen? Og forresten, LSK? Greit, left soft key, men hvor mange norske brukere vil skjønne det? De færreste kjenner til begrepet soft key. Lenke til kommentar
josh Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Bortsett fra oppdateringen ikke er klar enda for norske brukere. Sjekk din produktkode på nokia sine sider : http://europe.nokia.com/get-support-and-so...te/can-i-update Oppdaget et når jeg skulle oppdatere jeg også... Noen som har en formening om når den er klar for norske telefoner? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Synes godt at de kunne gjort noe med det nitriste grensesnittet i samme slengen. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Jeg fikk oppdatert min (norske) telefon uten problemer. Jeg fikk oppdatert min (norske) telefon uten problemer. Lenke til kommentar
josh Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Jeg fikk oppdatert min (norske) telefon uten problemer. Hvordan fikk du til det? Prøver å oppdatere via Nokia Software Updater, og da får jeg beskjed om at current er 100.07.76 og update er 110.07.127, men 200.21.118 finner jeg ikke noe sted. Lenke til kommentar
zand Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) Oppgraderte min norske E71 på morgenen i dag uten problemer. Endret 13. januar 2009 av zand Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Jeg fikk oppdatert min (norske) telefon uten problemer. Hvordan fikk du til det? Prøver å oppdatere via Nokia Software Updater, og da får jeg beskjed om at current er 100.07.76 og update er 110.07.127, men 200.21.118 finner jeg ikke noe sted. oppdatere først til den også videre? Lenke til kommentar
josh Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 No dice, dessverre... Får vel bare vente og se. Lenke til kommentar
redrazor Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Dere som har fått oppdatert: Hvilket abonnement har dere? Jeg har Telenor og det går ikke. Jeg tror nemlig det er teleoperatørene som må godkjenne oppdateringene før de slippes. Lenke til kommentar
orbryn Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Hva med E66? Er ikke disse telefonene omtrent like bortsett fra tastatur?? Noen som vet? Lenke til kommentar
elbogi Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Sjekket min gamle E66 produktkode og den har også ny firmware 200.x.x.x :-) (telenortlf) Lenke til kommentar
genser Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Jeg har Telenor og det går ikke. Jeg tror nemlig det er teleoperatørene som må godkjenne oppdateringene før de slippes. Det som er relevant er hvilken produktkode man har. Produktkode varierer ut ifra hvilken region og hvilken operatørlås du har. Så vidt meg bekjent er det ikke forskjell i produktkodene for Telenor/Netcom-profilmodeller uten lås. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Om jeg har E71? Nei, ikke ennå. Lenke til kommentar
cnil Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Hva med E66? Er ikke disse telefonene omtrent like bortsett fra tastatur?? Noen som vet? Hvis spørsmålet ditt er om det kommer en større softwareoppdatering til E66 siden det kommer en til E71, vil jeg tro det ikke er en selvfølgelighet selv om telefonene er ganske like. Hvis spørsmålet ditt er hva som er forskjellen på disse telefonene, er følgende de største forskjellene: tastaturet (som du sier), kraftigere batteri på E71 i tillegg til det faktum at E71 har vist seg mer stabil enn "lillebror" E66. Mvh Pål Berge Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Stabil og stabil fru blom. Menyen min krasjer hele tida(kommer bare en strek under batteri-ikonet). Nå har ikke jeg noe erfaring med E66, men hvis E71 er MER stabil, så er E66 en dårlig telefon. Prøvde meg på oppgradering, og gikk fra 100.XXXX til 110.XXXX. Da ble telefonen skikkelig treig, og skriftfargen på telefonboken ble endret til svart, noe som matchet mitt svarte tema litt for godt. Er det noen som veit når oppdateringen faktisk er tilgjengelig for ALLE? Lenke til kommentar
RMNZR Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Fikk oppgradert min uten problemer. Den er uten branding og operatørlås. Tipper dere som sliter har kjøpt den låst til f.eks Netcom eller Telenor. Operatørlåste telefoner er alltid litt etter på å få siste software Lenke til kommentar
O_K Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Og forresten, LSK? Greit, left soft key, men hvor mange norske brukere vil skjønne det? De færreste kjenner til begrepet soft key. Joda, jeg har forstått det, men er det noe nytt da? Kan ikke forstå hva som er annnerledes med å åpne tastelåsen nå i forhold til før. (For LSK er den blå knappen på venstre side under skjermen, ikke sant?). Lenke til kommentar
shodne Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Ok, da skal jeg redde dagen for Dere som enda ikke har fått dette til... http://themoth.wordpress.com/2009/01/13/up...-euro1-version/ Gå inn her og følg trinnene. Ikke gjør noe som ikke står der. Følg instruksene til punkt å prikke med unntak av en ting... BRUK DANSK produktkode...Den får Dere nå:0558784. Etterpå sitter Dere tilbake til Deres originale produktkode... Verre enn det var det ikke. Bare spør om det er noe mer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg