hakongram Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Fikk et slikt desktop sett til jul, men har nå begynt å få en del problemer med det. Det som først skjedde var at strømmen gikk på den kursen hvor jeg hadde pc'en, og etter det så fikk jeg ikke noe liv i trådløs-mottakeren....(dette var på en Vista Ultimate 32-bit pc)...prøvde den så på en XP Home pc...lastet inn drivere og den funket...tok den så tilbake til Vista maskinen (som jeg hadde gjort en clean install på) og la inn drivere. Igjen fungerte den...men etter en 2-3 timers bruk så falt den plutselig ut igjen (det grønne lyset på mottakeren sluttet å lyse)...prøvde så på xp maskinen igjen uten at det hjalp...har prøvd å legge inn drivere på nytt for å se om det ville fikse noe, men nå virker den helt død. Ble kjøpt på Elkjøp, er det sånn at jeg kan gå der og si at jeg har en defekt enhet og få et nytt desktop sett ? Er kjøpt "i mitt navn"...vet ikke helt hvordan det fungerer, men den er vel registrert på meg hvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå