hans A Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) Har per dags dato XP på min SATA disk (som er fastmontert i maskinen) og Windows 7 på en løs IDE disk. Har bare prøvd Win 7 når jeg har koblet vekk XP disken min. Hva bør man gjøre for å kjøre begge op.sys'ene samtidig? Blir det kluss på C driven (XP) hvis jeg kobler til Win 7 disken? Noen som har prøvd å kjøre 2 system på 2 disker? Dvs. at man velger hvilket op.sys(disk) man starter med. Endret 13. januar 2009 av hans A Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Du kjører naturligvis bare et OS av gangen. Det er ikke noe problem å koble til begge diskene. Du velger i BIOS hvilken disk som skal boote, det er alt. Nyere hovedkort har en hurtigtast i BIOS for bootmeny, så blir det litt enklere. Lenke til kommentar
hans A Skrevet 13. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2009 OK det fungerte bra. Det var bare å trykke inn F12 under oppstart og velge hvilken HD jeg skulle skulle boote på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå