Appelsinpiken Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) Jeg går media 2. året og vurderer å søke inn på allmenn påbygg siste året. Men tells mediekarakterne når jeg søker inn på påbygg, eller er det bare allmennkarakterne som tells? Hva er egentlig forskjell på allmenn påbygg og media 3. året? Jeg skjønner at man har media på media, men hva er forskjellen på allmennfagene? Takker for svar:) Edit: Er det forresten noen som vet hvilke skoler i Oslo som har allmenn påbygg? Endret 13. januar 2009 av Appelsinpiken Lenke til kommentar
ull50kk Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Jeg hadde tenkt å gå IKT 2. året for å så gå allmenn påbygging eller læring 3. året. Jeg vet ikke sikkert men det er sikkert the same. Påbygging trur eg ikkje du treng noken spesielt gode karaktera for å komme inn på. Snakk med skulen du tenke du skal på for å høre.. Lenke til kommentar
pinnsvin Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Alle karakterene på vg2 teller inn på snittet ditt, og alle karakterene teller når du skal søke på påbygging. Lenke til kommentar
Lyngfisk Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Edit: Er det forresten noen som vet hvilke skoler i Oslo som har allmenn påbygg? Hellerud Gettoskole har i hvertfall. Det virker som et par av linjene på de andre skolene har blitt lagt ned. Jeg antar at du kommer inn med 4 eller høyere. Dersom det kun er Hellerud som tilbyr allmenn påbygg så vil man nok trenge 5 eller høyere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå