Luca91 Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Hei! Vi er 21 blide gutter som søker dugnader. Vi er russ i 2010 og tenker derfor å starte å tjene penger ganske tidlig. Vi holder til i Drammen og kan ta jobber i Drammen, Asker og Oslo området. Hvis det er noen jobber som trengs å få gjort. Kontakt meg ! Lenke til kommentar
Kaptein Potetmos Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Hei! Vi er 21 blide gutter som søker dugnader. Vi er russ i 2010 og tenker derfor å starte å tjene penger ganske tidlig. Vi holder til i Drammen og kan ta jobber i Drammen, Asker og Oslo området. Hvis det er noen jobber som trengs å få gjort. Kontakt meg ! Man får ikke penger på dugnader kamerat. Dugnad er når man går sammen og jobber om noe felles så man skal SLIPPE å bruke penger på det. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Ingen jenter da? Da kunne jo visse tjenester vært aktuelt. Men det har jo blitt forbudt når jeg tenker meg om. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Du skal ikke se bort fra at folk leier inn andre for og selv slippe dugnaden, da kan ingen hevde at de ikke deltok. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) Høres ut som en god forretningsidé når jeg tenker meg om. Endret 13. januar 2009 av Mimir Lenke til kommentar
V_B Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) Høres ut som en god forretningsidé når jeg tenker meg om. Jeg tror ikke du burde starte forretning. Endret 13. januar 2009 av Rosemount Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Ironi er ikke alltid like lett å formidle med tekst. Lenke til kommentar