Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Treng hjelp med eit nytt godt Fulltower Kabinett

Anbefalte innlegg

Hei,

Eg har allreide GIGABYTE 3D-AURORA som eg var veldig fornøyd med når eg først fekk da men desverre har ikkje det vore heilt sån som det skal.

Støttene var ikkje så stabilt som eg ønsket og har hatt også problem med vibrasjon i kabinettet som endte eg måte modde det litt får å fjerne vibrasjonen i metallet som laget enormt mye støy

No er jo kabinettet nesten fult på Hardisk bay-ane siden eg har allreide 6 hardisker og tempraturen er veldig høg på grunn av dårlig luftkjøling. og ender med at vist eg bruke glass vinduet som kjem med pc-en øker tempraturen drastisk med nesten 20 grader! Eg har no på eit gitter vindu men desverre gir dette ganske mye støv siden det ikkje er filter på heile gitter vinduet.

Eg har vore borti eit par andre "billig" kabinett eg har vore fornøyd med eg er ute etter Godt Fulltower kabinett med god kjøling og god plass. Håper folk kan komme med nokon meininger på kabinett som kan passe mitt behov. Eg må si at eg ikkje har såtte noko "max pris" endå og er veldig open angånde pris og brukervenligheit.

Takker på fårhand for all som kan komme med gode forslag :=)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, oppdatere litt

Eg har sett litt rundt over på kabinett(fulltower)og har funnet ein eg synest såg veldig grei ut

CoolerMaster HAF 932 sort

Den såg robust og men desverre skaper problem med at det ikkje er ferdig moterte støvfilter men gir meg ein god pris og plass

Silverstone Temjin TJ07B Black

Det kabinettet var vel ein av eg likte beste spesielt med at det er veldig enkelt å instalere hovudkortet med Uttagbart hovedkortbrett og kjempe bra plass men desverre ein veldig stiv pris

Håper nokon kan komme med nokon råd om eit kabinett eller gi meg ein mening om kva dekan synest om kabinettene eg har funnet no

Endret av Tj-nome
Lenke til kommentar

Ja har sett litt på da, og si eg likte da faktisk veldig godt, ikkje så stiv pris som Silverstone Temjin TJ07B Black og har mye av det same.

Små ting var ikkje på plass men kan alltid ordnest så blir nokk eit sånt kabinett eller i same rettning.

Lenke til kommentar

Fint å høre du nesten har bestemt deg :) Er ikke enkelt å velge i det store markedet :wee: Skal du bruke vannkjøling i ystemet ditt? I såfall vil jeg bare minne om Thermaltake Armor+ sin vannkjøleløsning som befinner seg foran, øverst i tårnet ;)

Lenke til kommentar

Leste akkurat idag en anmeldelse av CM 932 kabinettet og jeg var imponert. Hadde trodd det ville ligge i samme prisklasse som TJ07 (som jeg har jobbet med, og er mektig imponert over). Men det var bare halve prisen av TJ07.

Er veldig imponert over 932 og vurderer det selv.

Lenke til kommentar

Eg er faktisk enig med Killer_DT men kor imponerande CM 932 kabinettet eit fulltower til ein kjempe pris men desverre

* Ingen filter

* seriøst nerme usb og firewire ingangen skulle vera

* ingen hastigheit kontroller på viftene

Men så skal eg ikkje grave den ned i grøfte heller er eit kjempe kabinett til den prisen men får min del kan eg gjerne betale litt ekstra får at små putlet skal vere på plass og.

Eg har sett ein del på Cooler Master ATCS 840 som eg likte svært godt men litt synd angånde ingen vindu men noko som ikkje eg bryr meg mye om så lenge kabinettet holder til da eg kjøper da får.

Thermaltake Armor+

Såg eg enormt på og hadde veldig lust å kjøpe men ein del svakeheiter trakk meg litt disverre og forsatt sitt litt i mørket på kva eg skal velga

Den er kjempe at det er LCS ready og alt men til dømes Tak viften skulle eg ønske det var 2x 120mm vifte plass istedenfor 1 vist eg vill ha ein radiator til vannkjøling, det var ingen støvfilter på 2 nederste 120mm vifte plassane mot golvet, sjølve viften på plexiglasset er sjølvsagt ikkje filter i. Det var god plass og jobbe lett og få ting gjort men desverre var da små ting som drog han ned der og med ein vekt på 17 kg er den ganske tung.

Endret av Tj-nome
Lenke til kommentar

jau sjøvlsagt kan det mekkest inn det er ingen problem men tanke på prisen er da synd rett og slett at viftene som sug in kald luft ikkje har ferdig instalert filter rett og slett,

Usb og firewire er ikkje det største problemet nei, men eit plagsomt tilfellet vist man kjem opp i da.

Sjølvsagt kan viftekontroll kjøpest har allreide 2 vifte kontroller men så er jo da igjen pris på kabinettet på forhånd.

Og eg veit alt om kabinett kan bli ripete, Gamle kabinettet 3D AURORA vart jo meir ripete enn da er svart, og veldig tjukke riper uten at man tvinger å få riper i det og det er desverre litt skufande.

Men etter dei kabinettene eg har funnet er Cooler Master ATCS 840 ein av dei "beste" eg har sett igjennom einaste svaketet var uten vindu men kan alltid lage eit fint hol og hive inn plexiglass har utstyr til da og men sjølvsagt kreve da litt arbeid

Lenke til kommentar

Har selv CM 932 og det er et iskaldt og godt

kabinett til den prisen iallefall. Tanken slo meg

også ang. mulige støvproblemer, men tror ikke dette

blir et så stort problem som fryktet forutsatt at jeg gidder

å støvsuge, samt blåse rent litt hist og pist en gang i måneden.

I motsetning til andre fulltower's til denne prisen er CM932 rene

diamanten :yes:

Smarte løsninger, good plass, kjølig, ingen skrangel, overraskende

stille til å ha så mange vifter og ikke minst...små søte hjul til å

montere under :p

Masse kabinett for pengene iallefall. Litt mye utvendig dill, men det

er en smakssak.

Lenke til kommentar

Hehe, nei vist du har lest innlegene eg har kommet med så er ikkje kun "Stort" kabinett det skal vere brukervenlig gode plassering av vifter lett å jobbe i osv...

Så har jo eg klaget litt på at noen mangle støvfilter som ikkje er den største feilen men ikkje den minste heller, nei eg har faktisk bestilt 2 kabinett no, Bruttern skulle vist ha eit kabinett å "leike" altså bygge sin eigen pc så eg kjøpte

Cooler Master ATCS 840 og CoolerMaster HAF 932 sort

Så den eg blir ikkje fornøyd me får eg gi til bruttern så lenge det ikkje blir at eg liker begge :woot: med sån 100 Prosent kickass product sån han 3DGAMEMAN må si på kvar einaste produkt han legg ut, han sa til og med 3D Auroa var eit Kickass produkt eg kaller da misvisende til dei grader. men det er ein anna sak.

Eg håper eg blir fornøyd med valge og håpe eg blir litt mindre fornøyd med den eine så bruttern får eit kabinett og :=)

Men eg må takke får alle innleggende som fekk meg på riktig side av kva kabinett som passar får meg :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...